کد خبر : 72438

تلاش برای جذب خرید مهم برای پرسپولیس

تلاش برای جذب خرید مهم برای پرسپولیس

با توجه به مصدومیت آل کثیر،یحیی گل محمدی نام یک مهاجم را به عنوان گزینه اول خود با مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود تا در نیم فصل نسبت به جذب او اقدام کنند.

به گزارش خبرورزشی، پیمان بابایی مهاجم تراکتور طی دو فصل گذشته همواره در لیست یحیی گل محمدی حضور داشته است. مهاجمی که پیش از این در لیگ آذریاییجان حضور داشت در بازگشت به لیگ برتر راهی ماشین سازی شد و در ادامه در نیم فصل دوم سال گذشته به تراکتور پیوست تا ماجرای پیوستنش به پرسپولیس دوباره منتفی شود.

با این حال شرایط تراکتور در این فصل باعث نارضایتی این بازیکن شده بود تا او درخواست جدایی از تیم تبریزی را داشته باشد. این در حالی است که با توجه به مصدومیت آل کثیر، یحیی گل محمدی نام بابایی را به عنوان گزینه اول خود با مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود تا در نیم فصل نسبت به جذب او اقدام کنند.

بابایی طی هفته گذشته درخواست فسخ یکطرفه به تراکتور داده بود و تلاش زیادی برای جدایی و پیوستن به پرسپولیس انجام داد اما این باشگاه با واریز بخشی از طلب او مانع این اتفاق شد.

با این حال این بازیکن همچنان امیدوار است تا در روزهای آینده بتواند از تراکتور جدا شده و راهی پرسپولیس شود. بابایی به خوبی می داند شاید در تابستان و فرصت حضور او در جمع شاگردان یحیی به این اندازه مهیا نباشد. او می‌تواند در نیم فصل با حضور در پرسپولیس به مهاجم اول این تیم تبدیل شده و حتی با مهدی عبدی زوج خطرناکی را تشکیل بدهد اما در تابستان و با توجه به بازگشت آل کثیر و احتمال قوی حضور دوباره علیپور در جمع سرخ‌ها شاید بابایی از لیست خرید یحیی خارج شود.

باید منتظر ماند و دید در ادامه تکلیف باشگاه تراکتور چه خواهد شد و آیا پرسپولیس می‌تواند در قالب پروژه معاوضه بازیکن پیمان بابایی را به خدمت بگیرد یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها