کد خبر : 72420

پرسپولیس قید رامین رضاییان را زد؟

پرسپولیس قید رامین رضاییان را زد؟

دیروز سایت‌های خبری اعلام کردند باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه گل‌گهر سیرجان خواستار به خدمت گرفتن سعید صادقی و مهدی تیکدری دو بازیکن این تیم شده که در وهله نخست با مخالفت باشگاه سیرجانی مواجه شده است.

به گزارش ایران ورزشی، نکته جالب اینجاست که هر دو بازیکن به‌عنوان وینگر راست شناخته می‌شوند و این یعنی که به احتمال زیاد یحیی گل محمدی به خاطر حل نشدن مشکلات رامین رضاییان با تیم قطری‌اش قید جذب او را زده و سراغ گزینه‌های دیگر رفته است.

یحیی حالا دو وینگر راست گل‌گهر را می‌خواهد هر چند صادقی قابلیت بازی در مرکز زمین و سمت چپ را هم داراست. صادقی که ظاهراً سپاهان هم مشتری او به حساب می‌آید قبلاً در شهرخودرو مشهد شاگرد یحیی بوده و گل محمدی باز هم یکی از شاگردان سابقش را می‌خواهد اما شرایط تیکدری اینکونه نبود. تیکدری فصل قبل در تراکتور درخشید و در ابتدای این فصل هم کادر فنی پرسپولیس دنبال به خدمت گرفتنش بود اما با رقمی قابل توجه به گل‌گهر سیرجان پیوست و البته نتوانست موفقیت فصل قبل تراکتور را تکرار کند.

به نظر می‌رسد با توجه به قراردادهای سنگین بازیکنان گل‌گهر باشگاه پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن یا یکی از آنها طرح معاوضه با یکی از بازیکنانش را ارائه دهد و شاید هم بحث حضور قرضی آنها در پرسپولیس مطرح شود. صادقی مازندرانی و اهل ساری است و 27 سال سن دارد و تیکدری 25 ساله و متولد کرمان است. پرسپولیس در حالی برای جذب این دو بازیکن اقدام کرده که برای پست هافبک کناری در جناح راست غیر از سیامک نعمتی و منوچهر صفروف، می‌تواند از ترابی و عالیشاه هم استفاده کند و حتی چپ پاهایی مثل پهلوان و امیری بعضاً در جناح راست خط میانی بازی می‌کنند. جالب اینکه مدیران باشگاه گل‌گهر وقتی با این شایعه مواجه شدند، مخالفت خود از چنین انتقالی را رسانه‌ای کردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها