کد خبر : 72419

ماجرای تمرد احمد نوراللهی از دستور سرمربی پرسپولیس که پس از 9 ماه رسانه ای می شود

ماجرای تمرد احمد نوراللهی از دستور سرمربی پرسپولیس که پس از 9 ماه رسانه ای می شود

از این ماجرا چیزی حدود 9 ماه گذشته اما برای اوین بار است که گفته می‌شود. احمد نوراللهی فصل قبل در شرایطی که کاپیتان سوم تیم به حساب می‌آمد نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و تأثیرگذارترین بازیکن در راه پنجمین قهرمانی متوالی سرخ‌ها بود.

به گزارش ایران ورزشی، همه احمد نور را به عنوان یک بازیکن ساکت و بی ‌سر و صدا و البته مأخوذ به حیا می‌شناسند که در پرسپولیس طی تمام 6 سالی که حضور داشت حاشیه خاصی درست نکرد.

نوراللهی تابستان امسال بعد از قهرمانی با پرسپولیس در اتفاقی قابل پیش‌بینی از این تیم جدا شد و به الاهلی امارات پیوست که تا اینجا هم پرسپولیس و هم خودش از این انتقال به لحاظ فنی و فوتبالی ضرر کرده‌اند اما ماجرایی در مورد نوراللهی اتفاق افتاده که تاکنون مسکوت مانده و به آن پرداخته نشده است.

روز 3 اردیبهشت امسال در گوای هند پرسپولیس در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف تیم میزبان رفت و با توجه به سه برد دور رفت و ضعف تیم گوا، یحیی با تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی‌اش با چهار گل گوا را شکست داد. در آن مسابقه پرسپولیس با چهار گل از حریفش پیش بود که یحیی از نوراللهی خواست تا به میدان بیاید و در شرایط بازی قرار بگیرد. در آن مقطع به خاطر شرایط سفت و سخت کرونایی، بازیکنان نیمکت‌نشین روی سکوها می‌نشستند و با نیمکت فاصله داشتند. از این‌رو مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم به درخواست یحیی رفت و به نوراللهی گفت که آماده حضور در زمین شود اما شماره 8 از گرم کردن امتناع کرد. این اتفاق باعث شد لحظاتی بعد کریم باقری سمت سکوها بیاید و با شدت بیشتری از نوراللهی بخواهد که گرم کند و آماده حضور در میدان شود اما نوراللهی باز هم از دستور امتناع کرد و گفت: «وقتی با 4 گل از حریف جلو هستیم من بروم داخل زمین چه کار کنم؟»

او با اشاره به علی خدایی وینگر جوان و ناشناخته پرسپولیس که در لیست آسیایی تیم حضور داشت گفت: «عوض من به این بازی بدهید تا تجربه‌ای برایش شود.»

نوراللهی در آن بازی به میدان نرفت و در عوض وحید امیری به عنوان آخرین بازیکن تعویضی به زمین رفت اما این موضوع تبعات سنگینی برای احمد نور و پرسپولیس داشت. تمرد نوراللهی از بازی کردن مقابل گوا در 20 دقیقه پایانی باعث شد یحیی سه روز بعد در بازی فوق‌العاده حساس مقابل الوحده که یک مساوی می‌توانست صعود سرخ‌ها را قطعی کند احمد نور را نیمکت‌نشین کرد. تصمیمی که برای تنبیه بهترین بازیکن تیم گرفته شد اما در نهایت کار سرخ‌ها را سخت کرد. در آن بازی پرسپولیس در نیمه اول یک گل خورد و خوب کار نکرد تا یحیی از شروع نیمه دوم نوراللهی را وارد میدان کند اما در نهایت پرسپولیس نتوانست برنده شود و در آن مسابقه شکست خورد تا قطعی شدن صعودش به بازی آخر مقابل الریان بکشد.

در آن مقطع برخی به این نکته اشاره کردند که کادر فنی پرسپولیس، نوراللهی را از این جهت نیمکت‌نشین کرده تا او را برای تمدید قرارداد تحت فشار قرار دهد اما اصلاً چنین چیزی درست نبود و تمرد شماره 8 باعث شد کادر فنی او را تنبیه کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها