کد خبر : 72352

خط و نشان بازیکن طرد شده استقلال برای کادرفنی

خط و نشان بازیکن طرد شده استقلال برای کادرفنی

آزادی یکی از بازیکنانی است که توسط مجیدی کنار گذاشته شد. این بازیکن جوان که بشدت از رفتار سرمربی استقلال ناراحت است، طوری در این خصوص صحبت می‌کند که انگار برای استقلالی‌ها خط و نشان می‌کشد.

به گزارش ایران ورزشی، آزادی در ابتدای صحبت‌هایش می‌گوید: «به من فرصتی داده نشد که خودم را نشان دهم. به عشق استقلال از اروپا به این تیم آمدم و کار آن‌طور که تصور کرده بودم، پیش نرفت. از آمدن به استقلال پشیمان نیستم، چون عاشقی تاوان دارد. استقلال را خیلی دوست داشتم و الان هم مشکلی برای جدایی ندارم. دوست داشتن تاوان دارد و امروز باید این شکلی جدا شوم. یک روزی دوباره به استقلال برمی‌گردم و برای این تیم گل هم می‌زنم تا کسانی که اذیتم کردند، پشیمان شوند.»

آزادی در ادامه می‌گوید: «دقیقاً منظورم کادر فنی است. اینکه دیگران چه فکری درباره من می‌کنند، مهم نیست. به بازیکن هر چقدر اعتماد کنند، بیشتر جواب می‌دهد. پیشرفت هر بازیکنی در بازی کردن است، مخصوصاً اینکه بازیکن جوان باشد. شاید کادرفنی فکر می‌کرد جوان هستم یا هر چیز دیگری که این تصمیم را گرفت ولی فکر نمی‌کنم بازیکن 22 ساله در این فوتبال که از اروپا آمده باشد، جوان محسوب شود. من تجربه حضور در اروپا را داشتم و می‌توانستم خیلی به مجیدی و استقلال کمک کنم. زمین گرد است و می‌چرخد و افراد به هم می‌رسند. من هم به استقلال می‌رسم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها