کد خبر : 72325

بی تابی این بازیکن خارجی برای حضور در استقلال

بی تابی این بازیکن خارجی برای حضور در استقلال

سرمربی تیم فوتبال نائوچیکو برزیل از درخواست ژان کارلوس برای جدایی و پیوستن به استقلال خبر داد.

به گزارش ورزش سه ، ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی نائوچیکو برزیل یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است. پس از آنکه روز گذشته رسانه های برزیلی از رد شدن پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری آبی ها برای جذب این بازیکن خبر دادند، حالا هلیو دوس آنخوس سرمربی نائوچیکو از تمایل این بازیکن برای پیوستن به استقلال خبر می دهد.

وب سایت ne۴۵ در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشت: پس از پیشنهاد جدید ژان کارلوس، هلیو دوس آنخوس گفت‌وگو با هافبک تیمش را فاش کرد و به ماندگاری او اعتقاد داشت. ژان کارلوس پیشنهاد جدیدی از استقلال ایران دریافت کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط ge.globo، هیئت مدیره نائوچیکو حاضر به مذاکره برای پیشنهادی در حدود ۲.۷ میلیون رئال برزیل (۵۰۰ هزار دلار) نشده است. همانطور که مربی هلیو دوس آنخوس در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه این موضوع را فاش کرد.

به گفته سرمربی تیمبوها (لقب نائوچیکو) ارزش این پیشنهاد از نظر دستمزدی، ژان کارلوس را به فکر پذیرش آن انداخت. با این حال، تمایل به ماندن در نائوچیکو نیز وجود دارد زیرا او بت و نماد باشگاه است و هلیو دوس آنخوس مطمئن است که ژان کارلوس در سال ۲۰۲۲ در این تیم خواهد ماند.

هلیو در این نشست مطبوعاتی گفت: باشگاه در حال صحبت و گفت‌وگو با او است. وضعیت نائوچیکو در این فرآیند خوب است، همانطور که وضعیت ژان نیز خوب است. امروز (جمعه)، او به من اعلام کرد که میل (به پذیرش پیشنهاد استقلال) به دلیل ارزش های مالی آن وجود دارد، اما همچنین میل به ماندن به دلیل همه چیزهایی که نائوچیکو به او داده نیز وجود دارد.

درخواست ژان کارلوس برای پیوستن به استقلال/ بازیکن برزیلی در ایران به دنبال پول

او ادامه داد: بیایید به یک مخرج مشترک برسیم. من در سال ۲۰۱۷ با ژان آشنا شدم، از سال ۲۰۲۰ با او شروع به کار کردم و او از هر نظر رشد زیادی داشته است. او بازیکنی آگاه در حرفه خود است. من همیشه به شوخی می گویم که او بازیکنی است که می داند چگونه محاسبه کند. ضرر و سود را باید اعمال کرد یا نکرد. او این سطح را دارد. اما من به خدا ایمان دارم که او این مشکل را حل خواهد کرد و ما او را برای مدت طولانی برای گلزنی، پاس گل و تصمیم گیری در بازی ها خواهیم داشت. او به همراه سایر بازیکنانی که می آیند یک مرجع برای ما است و در همه زمینه ها (برای تیم) مهم خواهد بود.

تارسیس میشل خبرنگار رادیوی برزیل و گزارشگر برنامه Transa Esportes در توئیتر خود نوشت: هلیو (سرمربی نائوچیکو) گفت که ژان کارلوس فاش کرده است که عمدتاً به دلیل مسائل مالی می‌خواهد به فوتبال ایران برود. به گزارش هلیو، ژان همچنین گفت که رد شدن پیشنهاد استقلال از سوی نائوچیکو، به دلیل ارزش کم پیشنهاد را درک کرده است.

هلیو ادامه داد: ژان رابطه خوبی با گیلرمه (دستیار و از اعضای کادرفنی نائوچیکو) دارد و از آنجایی که انگلیسی خوب صحبت می‌کند، به رمزگشایی برخی چیزها از نظر پیشنهادات کمک کرد. این دومین بار بود که با او درباره این موضوع صحبت می کردم. اولین مورد به درخواست رئیس باشگاه (دیوگنس براگا) بود. من با او گفت‌وگو کردم و دیروز او با رئیس باشگاه (دیوگنس براگا)، آری باروس و همچنین رئیس شورای مشورتی (الکساندر کارنیرو) ملاقات بسیار مثبتی داشت. امروز با ژان صحبت کردم تا از وضعیت او و شرایطش (پس از دریافت پیشنهاد استقلال) مطلع شوم. ژان می‌داند که یک پیشنهاد باید برای همه طرف‌ها خوب باشد. ما یک بت داریم که ژان است، جمعیتی که او را می پرستند. ما باید این رضایت را بدهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها