کد خبر : 72179

شرط رشید مظاهری برای تلافی سختگیری های استقلال

شرط رشید مظاهری برای تلافی سختگیری های استقلال

کشمکش میان باشگاه استقلال و رشید مظاهری بر سر جدایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایران ورزشی، باشگاه استقلال حاضر نیست مظاهری را بدون معاوضه با بازیکنان مد نظرش از دست بدهد و این دروازه‌بان نیز به‌دنبال دریافت رضایتنامه است تا هرطور شده از استقلال برود. حتی خبرهایی درباره میل دروازه‌بان استقلال برای پیوستن به پرسپولیس هم شنیده می‌شود که همین اخبار موجب شده مدیران استقلال شرایط سفت و سخت‌تری را پیش روی دروازه‌بان خود قرار دهند.

در عین حال سختگیری‌های باشگاه استقلال سبب شده رشید مظاهری نیز در اقداماتی تلافی جویانه به آنها اعلام کند که تمام مطالباتش باید طبق توافق‌هایی که ابتدای فصل شده، پرداخت شود. این شرط در حالی به اطلاع مدیران باشگاه استقلال رسیده که اخیراً حساب‌ها مسدود شده و باشگاه استقلال برای انتقال پول دچار مشکل است.

از طرفی چند بدهی بزرگ نیز سد راه باشگاه استقلال قرار دارد که می‌تواند چالش‌های مالی این باشگاه را بیشتر کند. مظاهری که این وضعیت را دیده در تلاش است از شرایط موجود نهایت بهره را ببرد و با پیش کشیدن شرط دریافت مطالباتش به نوعی باشگاه استقلال را به عقب رانده و بتواند با بخشش طلب خود قراردادش را فسخ کرده و راهی تیم دلخواهش شود. هیچ بعید نیست مظاهری را در نیم فصل دوم در پرسپولیس و حتی سپاهان ببینیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها