کد خبر : 72147

جدیدترین شنیده ها از گزینه خارجی و گزینه آسیایی استقلال

جدیدترین شنیده ها از گزینه خارجی و گزینه آسیایی استقلال

آبی پوشان برای نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال دو بازیکن خارجی و دو بازیکن لیگ برتری هستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با مس رفسنجان  تاکید کرد که برای نقل و انتقالات نیم فصل  به دنبال دو بازیکن خارجی از جمله یک بازیکن آسیایی و همچنین دو بازیکن لیگ برتری است.

2 گزینه داخلی مور نظر فرهاد مجیدی خیلی زود مشخص شد که علیرضا کوشکی هافبک هجومی و مهاجم جوان تیم پیکان و صابر حردانی وینگر و دفاع راست فولاد خوزستان هستند. درباره گزینه های خارجی فرهاد مجیدی برای خط هافبک و بخش هجومی استقلال هم از یک بازیکن برزیلی  نام برده می شود.

بازیکنی که یکی از گزینه های مورد نظر فرهاد در نقل و انتقالات تابستانی هم بود و این روزها دوباره خبرهایی مطرح شده مبنی‌بر اینکه این بازیکن همچنان مدنظر مجیدی قرار دارد. ژان کارلوس ویسنته که ۲۹ سال دارد، قبلا در تیم‌هایی نظیر گویاس، سائوپائولو، پالمیراس و کوریتیبا بازی کرده است. نکته ای که درباره این بازیکن وجود دارد این است که تمام دوران حرفه‌ای خود را در سری B  و سطح دوم فوتبال برزیل گذرانده است. چندی پیش و در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی وب‌سایت esportesdp برزیل از پیشنهاد استقلال به ژان کارلوس خبر داد و نوشت: «ژان کارلوس که در نائوچیکو درخشش‌هایش را به نمایش گذاشته است، پیشنهادی از استقلال ایران دریافت کرد. این بازیکن پیشنهاد باشگاهی را که صدرنشین لیگ ایران است، رد کرد. بهترین بازیکن فصل نائوچیکو و بهترین گلزن این تیم در سری B، با گل‌ها و پاس گل‌هایش توجه تیم‌های مختلف را به خود جلب کرده است.» نیلسون مورا، مدیربرنامه این ورزشکار هم پیشنهاد این تیم ایرانی را به وب‌سایت esportesdp تایید کرد، اما اظهار داشت که این ورزشکار علاقه‌ای به مذاکره ندارد. این مدیر برنامه ترجیح داد تا جزئیاتی از ارزش این پیشنهاد را فاش نکند.» باید دید در نقل و انتقالات زمستانی بالاخره استقلال و فرهاد مجیدی موفق به جذب این ستاره برزیلی می شوند یا روی گزینه ها و اولویت های بعدی تمرکز خواهند کرد.

درباره گزینه آسیایی فرهاد مجیدی هم صحبت از صفا هادی هافبک تیم23 ساله تیم ملی عراق و باشگاه نیروی هوایی عراق است. هادی با  سابقه بازی در تیم های الشرطه و الزوراء عراق و همچنین سووتوف سامارا در لیگ برتر روسیه ، در پست هافبک دفاعی بازی می کند و توانایی و سابقه بازی در هافبک میانی و هافبک راست را هم دارد.  هادی در فصل 2020-2021  در لیگ روسیه حضور نا موفقی داشت و دوباره به فوتبال عراق برگشت. ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت چندان بالا نیست و فقط 200 هزار یورو قیمت گذاری شده است. صفا هادی سابقه بازی در تمام تیم های ملی رده پایه عراق را دارد. این بازیکن 178 سانتی متری از سال 2018 در تیم ملی اصلی یا همان بزرگسالان عراق بازی می کند و 35 بازی ملی و یک گل ملی در کارنامه اش  دارد. نکته جالبی که درباره صفا هادی وجود دار این است که در لیگ های هجدهم و نوزدهم که وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال بودند هم نامش به عنوان گزینه مورد نظر استقلال مطرح شد. باید دید حالا که برای سومین بار این هافبک جوان عراقی به استقلال لینک شده سرانجام پیراهن آبی را بر تن می کند یا خیر؟

پیش از این هم گفته می شد که یک هافبک عراقی و یک هافبک ازبکستانی مدنظر کادرفنی استقلال قراردارد که هنوز نام گزینه ازبک مشخص نشده است. بسیار جالب است که غیر از بازیکن برزیلی 3 گزینه دیگر مورد نظر کادرفنی استقلال 21 تا 23 سالخ هستند و جوانگرایی فرهاد همچنان ادامه دارد.    

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها