کد خبر : 72113

کادرفنی پرسپولیس نگران فسخ یکطرفه وحدت و منوچهر

کادرفنی پرسپولیس نگران فسخ یکطرفه وحدت و منوچهر

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیک پرسپولیس بعد از بازی هفته سوم در لیگ برتر جذب شدند تا در همان شروع فصل دست مربیان را بگیرند اما نیم فصل اول تمام شد و آنها حتی یک دقیقه برای این تیم بازی نکردند.

به گزارش ایران ورزشی، این دو بازیکن حدود دو ماه معطل پرداخت بدهی به کالدرون و باز شدن پنجره باشگاه بودند و بعد از آن هم بحث نگرانی و ترس کادر فنی از استعلام درباره این دو بازیکن باعث شد کادر فنی درباره بازی دادن به آنها ریسک نکند.

در این بین همان روزی که پنجره باشگاه باز شد وحدت هنانوف با پارگی تاندون پایش دچار مصدومیتی سخت شد و به تازگی وارد تمرینات گروهی شده اما یحیی قصد داشت در دو سه بازی قبلی به منوچهر صفروف میدان دهد که به خاطر مشکلات بازیکن گابنی گل‌گهر و شرایطی که همه باشگاه‌ها منتظرند از تیم‌های دیگر گاف و سوتی بگیرند ترسید به او بازی دهد. البته صفروف هم در بازی اخیر مقابل فجرسپاسی در لیست نبود چرا که دندانش آبسه کرده و شرایط خوبی نداشت.

دیروز خبرگزاری فارس ادعا کرد مشکل این دو بازیکن برای بازی کردن حل شده اما کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده باشگاه در این باره چیزی به آنها نگفته و همچنان می‌گویند اگر بازی نکنند بهتر است! در واقع باشگاه، کادر فنی را در حالت 50-50 نگه داشته و جواب روشنی نمی‌دهد تا خیال یحیی را راحت کند.

اگر شرایط بدنی وحدت هنانوف اوکی باشد او برای اولین بار در این فصل در بازی دوشنبه مقابل ذوب‌آهن وارد لیست می‌شود و احتمالاً صفروف هم در فهرست تیم خواهد بود اما همچنان مسأله بازی کردن آنها حل نشده و کادر فنی از مدیریت جدید انتظار دارد این مسأله را حل کند.

نکته عجیب‌تر اینجاست که این دو بازیکن از بدو ورود به ایران هنوز پولی دریافت نکرده‌اند و حالا این نگرانی برای مربیان پرسپولیس به وجود آمده که نکند آنها هم مثل رادوشویچ تیم را رها کرده و با فسخ یکسرفه قرارداد، ایران را ترک کنند. ظاهراً شرایط برای فسخ یکطرفه بازیکنان خارجی راحت‌تر است و حالا این امکان وجود دارد که وحدت و منوچهر بدون بازی پرسپولیس را ترک کنند، هر چند مربیان پرسپولیس معتقدند بعید است این دو بازیکن چنین رفتاری داشته باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها