کد خبر : 72064

پیشکسوت جنجالی پرسپولیس: امسال می‌خواهند به آنها جام بدهند اما بازهم ما قهرمان می شویم

پیشکسوت جنجالی پرسپولیس: امسال می‌خواهند به آنها جام بدهند اما بازهم ما قهرمان می شویم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال با امتیازات اهدایی و لطف و توجهی که امسال به این تیم می‌شود در صدر قرار گرفته ولی قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در پایان دور رفت لیگ برتر با غلبه بر تیم فجرسپاسی با ۳۲ امتیاز در ردیف دوم جدول پشت سر استقلال قرار گرفت.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد پرسپولیس در دور رفت، قهرمانی استقلال در نیم فصل، مدیر عاملی درویش و عملکرد بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول را چطور ارزیابی کردید؟

این تیم در نیم فصل اول پستی و بلندی زیاد داشت ولی در نهایت ثابت کرد با همه مشکلات مدیریتی، جدایی تعدادی از بازیکنان اصلی، مشکلات مالی و مسائل دیگری که یحیی گل محمدی هر از گاهی به آنها اشاره می‌کرد باز هم مقتدرانه جنگید و بهترین نتایج را گرفت.

اما در نهایت استقلال قهرمان نیم فصل شد؟

قهرمانی نیم فصل به لعنت خدا نمی‌ارزد. ضمن اینکه اگر استقلال الان ۳۵ امتیازی است با امتیاز اهدایی آن بالاست. از طرفی امسال می‌خواهند شرایطی فراهم کنند که استقلال قهرمان شود. چرا و به چه دلیل؛ همه می‌دانند. ولی انصافاً استقلال تیم بدی نیست. من روی پرسپولیس تعصب دارم ولی در بحث فنی حرف تعصبی نمی‌زنم. استقلال تیم خوبی است اما نمی‌دانم چطور این نتیجه را گرفت. چون بازیکنانش هیچکدام در حد و اندازه استقلال نیستند.

بازیکنان پرسپولیس چطور؟ بازیکنان را در حد پرسپولیس میدانید؟

پرسپولیس اول فصل ۳ مهره تاثیرگذارش را از دست داد که نبود آنها خیلی به تیم ضربه زد. گرچه در این مدت بقیه بچه‌ها کم کم توانستند جای خالی آنها را پر کنند. ولی یکسری بازیکن تازه وارد هم اصلا به درد پرسپولیس نخوردند.

کدام بازیکن مورد نظر شماست؟

رضا اسدی! باید مجسمه اش را در موزه ایران باستان درست کنند و به عنوان یک بازیکن به درد نخور به نمایش بگذارند تا مردم بروند و از نزدیک ببینند که چطور یک باشگاه می‌تواند پولش را حیف و میل کند. واقعاً حیف پولی که با این بازیکن قرارداد بستند. این باید برای مدیران بعدی درس عبرت شود.

نیم فصل دوم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

به نظرم پرسپولیس با اضافه کردن یکی دو مهره به جمع همین نفرات می‌تواند در دور برگشت بهترین نتایج را بگیرد. یک نکته هم اضافه کنم که اگر پرسپولیس جلوی تیم‌های هوادار و شهر خودرو امتیاز از دست نمی‌داد الان استقلالی‌ها باید دنبال پرسپولیس می‌دویدند و باز هم پشت سرش قرار می‌گرفتند. ولی مشکلی نیست. در نیم فصل دوم تیم هماهنگ تر می‌شود و بهترین نتایج را می‌گیرد و آن وقت است که قهرمان واقعی مشخص می‌شود.

حضور مدیرعامل جدید در پرسپولیس چقدر می‌تواند به وضعیت این باشگاه کمک کند؟

درویش را از قدیم می‌شناسم. اگر دستش را باز بگذارند و دوباره دو روز دیگر وزارت ورزش او را برکنار نکند می‌تواند به وضعیت پرسپولیس سامان بدهد. درویش از آن مدیرها نیست که به پرسپولیس بیاید تا برای خودش کت و شلوار بخرد. وضع مالی اش خوب است و اگر امروز به پرسپولیس آمده، می‌خواهد کار کند. به نظرم پیشکسوتان و هواداران باید از مدیریت و پرسپولیس حمایت کنند تا در دور برگشت بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی را چطور پیش بینی میکنید؟

باید ببریم. وقتی اسم پرسپولیس در یک طرف مسابقه ای مطرح می‌شود چیزی جز برد نباید فکر آدم را به خودش مشغول کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها