کد خبر : 71923

استقلال این بازیکن را نمی خواهد

استقلال این بازیکن را نمی خواهد

مدیررسانه ای باشگاه استقلال جذب هافبک تیم ملی عمان را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صراحتا اعلام کرد دو بازیکن خارجی را زیر نظرگرفته که یکی از آنها آسیایی است و احتمال جذب آنها در نیم فصل وجود دارد. بعد از این اظهارنظر گمانه‌زنی های متعددی برای پیدا کردن اطلاعات این بازیکنان  در فضای مجازی انجام شد اما هیچ کدام به صورت قطعی تایید نشد.

در ادامه  امروز از صبح خبری از طرف رسانه های عمانی در فضای مجازی ایران منتشر شده که به نظر می‌رسد به واقعیت نزدیک است. یکی از خبرگزاری های کشور عمان امروز اعلام کرده بازیکن جوان تیم ملی این کشور مد نظر استقلال قرار دارد.

خبرگزاری الریاضی عمان در این خصوص توییتی زد و نوشت: «ارشد العلوی هافبک تیم ملی عمان مد نظر استقلال ایران قرار دارد و چهارشنبه برای انجام تست های پزشکی به ایران می‌آید».

در این خصوص گمانه‌زنی های زیادی انجام شد و گفته می‌شد این هافبک 21 ساله که زیر نظر برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان و برای باشگاه السیب عمان توپ می‌زند به زودی به ایران می‌آید.

با این وجود اما باشگاه استقلال شایعه پیشنهاد به این هافبک عمانی را تکذیب کرد.

محمد نوری فر، مدیررسانه باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: «ادعای سایت «لعبتنا الریاضی» عمان مبنی بر جذب ارشد العلوی هافبک تهاجمی تیم ملی عمان صحت ندارد و هیچ مذاکره‌ای هم توسط باشگاه با این بازیکن انجام نشده است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها