کد خبر : 71922

مقایسه رفتار رشید مظاهری و ارسلان مطهری

مقایسه رفتار رشید مظاهری و ارسلان مطهری

محمد رشید مظاهری با اینکه در فصل جاری حضوری کمرنگ در ترکیب استقلال داشته اما همچنان از خبرسازترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، دروازه‌بان پرسروصدای استقلال که در ماه‌های اخیر به یکی از آرام‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده حالا در اخبار مربوط به نقل و انتقالات زمستانی بیش از هر فوتبالیستی در جمع ۱۶ تیم لیگ برتری نامش بر سر زبان‌هاست.

بسیاری از طرفداران استقلال در اینستاگرام و تلگرام اسم او را به عنوان اولین و قطعی ترین بازیکن جدا شونده از استقلال دست به دست می‌کنند و معتقدند مظاهری به هر تیمی می‌خواهد برود اما به پرسپولیس نرود. کما اینکه برخی از رسانه‌ها نیز خبر از احتمال حضور مظاهری در باشگاه فولاد خوزستان می‌دهند اما همه این خبرها هرگز باعث نشده این دروازه‌بان نسبت به جدایی احتمالی اش از جمع آبی پوشان واکنش نشان بدهد.

این در حالی بود که تنها یک خبر کوتاه درباره جدایی احتمالی امیر ارسلان مطهری از جمع آبی پوشان مهاجم ۲۸ ساله استقلال را وادار کرد در صفحه اجتماعی اش، همچنین در مصاحبه با رسانه‌های مختلف این موضوع را تکذیب  و اعلام کند که دوست دارم مادام العمر برای استقلال توپ بزنم.

اما مظاهری هیچ واکنشی نسبت به خبر جدایی اش نشان نداده و به قول قدیمی‌ها شاید سکوتش علامت رضاست و دوست دارد هر چه سریعتر لحظه جدایی اش از جمع آبی پوشان فرابرسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها