کد خبر : 71892

نشانه های جدایی احتمالی حامد لک از پرسپولیس

نشانه های جدایی احتمالی حامد لک از پرسپولیس

حالا که به نزدیک‌ترین فاصله تا شروع نقل و انتقالات رسیده‌ایم، حجم شایعات در بالاترین میزان خود قرار گرفته و این شرایط می‌تواند در ادامه مسیر، اتفاقات جدیدی را رقم بزند. یکی از این شایعات، بحث جدایی احتمالی حامد لک از پرسپولیس است. برای این موضوع، چند نشانه هم وجود دارد.

به گزارش ایران ورزشی، رسانه‌ای شدن خبر ارسال نامه باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند از یک سو و شایعه بازگشت علیرضا حقیقی از طرف دیگر، به همراه تلاش تعدادی از ایجنت‌ها، می‌تواند فضای تازه‌ای برای لک بسازد. 

درست در همین شرایط، روز گذشته یکی از افراد فعال در بازار نقل و انتقالات بازیکنان به ما گفت باشگاه متمول شهرستانی، پیشنهاد قابل توجهی به لک داده و اگر او تمایلی به خروج از لیست پرسپولیس نشان بدهد، قطعاً با قراردادی بسیار خوب، تهران را ترک می‌کند.

البته این شایعات در حالی به گوش می‌رسد که یحیی گل‌محمدی در دو هفته گذشته، به حمایت قاطعانه از لک پرداخت و اینطور القا کرد که خبری از جذب دروازه‌بان جدید یا جدایی لک نیست اما نشانه‌ها از جمله پست‌های جنجالی لک، موضوع دیگری را مطرح می‌کند. به هر حال، با توجه به جدایی بوژیدار رادوشویچ، باید منتظر اتفاقات جدیدی در پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه برای جذب دروازه‌بان باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها