کد خبر : 71890

گزینه های پیش روی هافبک ناراضی استقلال پس از جدایی در نیم فصل

گزینه های پیش روی هافبک ناراضی استقلال پس از جدایی در نیم فصل

همان طور که قابل پیش‌بینی هم بود بابک مرادی در نهایت از سرمربی استقلال درخواست جدایی کرد. طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی هیچ مخالفتی با جدایی این بازیکن ندارد اما باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل به بازیکنانی که قصد جدایی دارند اعلام کرده حق رفتن به پرسپولیس را ندارند.

به گزارش ایران ورزشی، حتی برخی مسئولان باشگاه استقلال مدعی بودند که اجازه پیوستن جدا شده‌ها را به تیم‌های مدعی هم نمی‌دهند.

با این حال بابک مرادی از دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان پیشنهاد دریافت کرده و به احتمال زیاد در یکی از این دو تیم بازی خواهد کرد. زمزمه‌هایی درباره علاقه باشگاه هوادار تهران برای جذب این بازیکن نیز به گوش می‌خورد اما بعید است که مرادی راضی به حضور در تیمی باشد که از لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارد.

از یک سو بحث حضور مرادی در تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح است که هنوز این باشگاه متمول کرمانی واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده است. با توجه به اینکه مرادی دچار افت شده و شرایط خوبی را در یک سال اخیر سپری نکرده، پیش‌بینی می‌شود که خودش هم تمایل به حضور در فولاد خوزستان داشته باشد تا در دیاری که با علایقش همخوانی دارد، دوباره به فرم ایده‌آل گذشته بازگردد.

به هرحال مرادی همچنان در وضعیتی قرار دارد که می‌تواند تیم‌های مطرحی را خواهان خود ببیند و حضور او در چنین باشگاه‌هایی هرگز دور از ذهن نیست. مرادی در تلاش بود که در استقلال به مهره‌ای کلیدی تبدیل شود اما فرهاد مجیدی هرگز عرصه را برای این بازیکن باز نگذاشت تا اکنون شاهد جدایی این بازیکن از ترکیب استقلال نیم فصل دوم باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها