کد خبر : 71883

خبری که روی اعصاب آل کثیر رفت

خبری که روی اعصاب آل کثیر رفت

به تازگی یک مدیر برنامه فعال در فوتبال که با شرکتی با نفوذ در عرصه دلالی و جا به جایی بازیکن کار می‌کند، از عیسی آل‌کثیر شکایت کرده و توانسته است علیه این بازیکن حکم بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر پدیده متوقف شد تا فرصت بزرگی را برای رسیدن به صدر جدول از دست بدهد. در این میان عیسی آل کثیر مهاجم اول پرسپولیس چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

اگر این مهاجم جنوبی از موقعیت‌های خودش استفاده بهتری می‌کرد به احتمال فراوان پرسپولیس با دست پُر و ۳ امتیاز از مشهد خارج می‌شد. آل کثیر که نتوانسته بود در دیدار با پدیده مشهد نمایش خوبی داشته باشد در دقیقه ۵۱ هم مصدوم شده و جای خودش را به مهدی عبدی داد.

خیلی‌ها از دیدن نمایش عیسی آل کثیر تعجب کرده و از خود پرسیدند: مشکل مهاجم پرسپولیس چیست؟ به تازگی یک مدیربرنامه فعال درفوتبال که با شرکتی با نفوذ در عرصه دلالی و جا به جایی بازیکن کار می‌کند، از عیسی آل کثیر شکایت کرده و توانسته است علیه این بازیکن حکم بگیرد. در پرونده شکایت این دلال فوتبالی از عیسی آل کثیر بازیکن باشگاه پرسپولیس، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ ۸۴ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال به عنوان خسارات قانونی محکوم شد. اما ماجرا چیست و چرا عیسی آل کثیر محکوم شد؟

طبق قرارداد بین بازیکنان و ایجنت‌ها و توافق برای پورسانت بین بازیکنان و ایجنت‌ها، عیسی آل کثیر باید ۸ درصد قرارداد دوساله اش با پرسپولیس که ۶.۳ میلیارد است را به ایجنت خود که تحت نظر کارگزاری معروف جابه جایی بازیکن است، پرداخت کند و این مبلغ به جز ضرر و زیانی که کمیته تعیین وضعیت در نظر گرفته است ۵۰۴ میلیون تومان است.

طبق قوانین توافق پورسانت بین بازیکنان و ایجنت‌ها معمولا ۳ تا ۱۰ درصد از اصل قراردادی است که خود بازیکن با باشگاه منعقد می‌کند و این عدد برای عیسی آل کثیر و ایجنتش، ۸ درصد است. بر این اساس آل کثیر باید این بدهی تعیین شده از سوی کمیته تعیین وضعیت را به مدیربرنامه‌هایش پرداخت کند و در غیر این صورت جلوی بازی کردن او گرفته خواهد شد!

آل کثیر در هفته گذشته نیز از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است برای او وکیل بگیرند بلکه بتواند از زیربار این بدهی سنگین خلاص شود اما بعید به نظر می‌رسد بتواند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها