کد خبر : 71867

تکذیب سفت و سخت جدایی از سوی مهاجم نیمکت نشین استقلال

تکذیب سفت و سخت جدایی از سوی مهاجم نیمکت نشین استقلال

اگر چه امیر ارسلان مطهری روز گذشته فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرد اما از پیروزی تیمش در مصاف با مس و هم چنین تدوام صدرنشینی آبی ها خوشحال است.

به گزارش خبرآنلاین، ارسلان مطهری در مورد روند بازی می گوید: با تیم خوب و یکدستی بازی کردیم. خدا شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم و به سیر صعودی و صدرنشینی ادامه داریم. امیدوارم تو ادامه روند بهتر شویم تا این موقعیت را حفظ کنیم. 

ارسلان مطهری در واکنش به خبرهایی که در مورد جدایی اش از اردوی تیم آبی وجود دارد این چنین گفت: این خبر خنده دار است. من خودم هم این خبرها را شنیدم. اگر قرار به جدایی بود ابتدای فصل که شرایط بدی آدم های غیر فوتبالی برای من به وجود آوردند این کار را انجام می دادم.

مهاجم استقلال افروزد: در آن برهه از زمان مصاحبه نکردم و کاری را انجام دادم که درست بود و قلبم می گفت و خوشحالم که این کار را انجام دادم. آدم باید جایی باشد که احساس خوشحالی می کند و آن کاری را انجام بدهد که درست است. به هر صورت من همه تلاشم را بکار می گیرم که به استقلال در مسیر قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر کمک کنم. امیدوارم همیشه حالمون خوب و خوشحال باشیم و با تلاش بتوانیم دل تک تک هواداران را شاد کنیم؛ چرا که  تماشاگران استقلال لایق بهترین ها هستند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها