کد خبر : 71858

پرسپولیس بد جایی استپ کرد

پرسپولیس بد جایی استپ کرد

پرسپولیس بد موقعی امتیاز از دست داد. درست در بازی مقابل پایین‌ترین تیم نیم فصل اول و در شرایطی که سرخ‌ها می‌توانستند با یک برد راحت قهرمانی نیم فصل را نشانه بگیرند در یک بازی ضعیف دو امتیاز از دست دادند.

به گزارش ایران ورزشی، هر چند حذف از آسیا روی شرایط روانی این تیم تأثیر منفی گذاشته بود اما پرسپولیس عملاً در خلق موقعیت در این بازی مشکل داشت و حتی بعد از دریافت گل مساوی یک نیمه فرصت داشت که به گل دوم برسد اما ناموفق بود.

پرسپولیس که در بازی‌های قبلی در نیمه دوم راه می‌افتاد این بار نیمه دوم خوبی نداشت و تغییرات کادر فنی و صحبت‌های‌شان هم کمکی به شرایط این تیم نکرد تا از لایه‌های دفاعی تیم قعرنشین عبور کند. عجیب اینکه پرسپولیس در نیمه دوم غیر از یکی دو صحنه موقعیت گلی نساخت و بهترین شانس گلش را سیامک نعمتی دقیقه 77 از دست داد که آن هم موقعیت گل صد درصدی نبود.پرسپولیس در شرایطی مقابل پدیده امتیاز از دست داد که تیم سیدعباسی قبل‌تر مقابل سپاهان و استقلال راحت تسلیم شده بود.

این تیم در 12 بازی گذشته کلاً سه گل زده و سه امتیاز گرفته بود اما پرسپولیس از این تیم هم گل خورد تا تعداد گل‌های خورده‌اش به عدد 10 برسد و چهارمین تیمی باشد که به این تیم پر از مشکل امتیاز می‌دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها