کد خبر : 71810

شاید این 2 استقلالی قراردادشان را فسخ کنند

شاید این 2 استقلالی قراردادشان را فسخ کنند

بازیکن اسبق استقلال گفت: امیدوارم با حذف استقلال از آسیا دو بازیکن خارجی این تیم قراردادشان را فسخ نکنند تا استقلال از این طریق هم لطمه نبیند.

به گزارش خبرورزشی، حضور دو بازیکن فرانسوی استقلال در شروع لیگ برتر جاری در این تیم این امیدواری را برای استقلال و البته این بازیکنان ایجاد کرد که با حضور در رقابت‌های آسیایی بخشی از مشکلات مالی شان برطرف شود.

استقلال با حضور در آسیا درآمد ارزی کسب می‌کرد و یامگا و رودی ژستد می‌توانستند با درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیشنهادات بهتری مواجه شوند.

فرشاد فلاحت زاده از بازیکنان استقلال در سالی که این تیم در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حذف استقلال از آسیا و تاثیر این اتفاق در دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان و همچنین احتمال جدایی خارجی‌های این تیم اظهارات مهمی‌ ا مطرح کرد.

وقتی خبردار شدید استقلال از آسیا حذف شده چه حالی شدید؟

ما هم مثل بقیه شوکه شدیم و هنوز هم باور نداریم که این اتفاق افتاده باشد! البته قابل پیش بینی بود ولی فکر نمی‌کردیم مسئولان تا این اندازه بی تفاوت باشند و این موضوع را جدی نگیرند و در نهایت هم دیدیم که AFC با ما شوخی ندارد و کار خودش را می‌کند.

چرا به چنین شرایطی رسیدیم؟

متاسفانه این مشکل فوتبال ماست و به جای اینکه سال به سال به سمت حرفه‌ای تر شدن برویم حالا رو به عقب و فوتبال آماتور برمی‌گردیم.

این موضوع چه تاثیری روی باشگاه استقلال می‌گذارد؟

بازیکنان، مربیان و مدیران در ماه‌های اخیر زحمات زیادی کشیدند و دوست داشتند در آسیا حضور پیدا کنند. قطعاً این اتفاق فوتبال باشگاهی ما را حداقل یک تا دو سال به عقب می‌برد و مشکلاتمان را بیشتر می‌کند. ولی بیشترین لطمه شامل حال بازیکنان می‌شود و دود این ماجرا به چشم آنها خواهد رفت.

چطور؟

چون بالاخره آنها روی بازیهای آسیایی حساب باز کرده بودند و شاید دوست داشتند با درخشش در مسابقات لیگ قهرمانان ترانسفر شوند.

شاید ژستد و یامگا قراردادشان را فسخ کنند/ ندید می گویم استقلال جلوی مس روحیه بازی ندارد/ همه حرفه ای می شوند ما به عصر آماتوری برمی گردیم

این موضوع چه تاثیری روی دو بازیکن خارجی استقلال ژستد و یامگا خواهد داشت؟

قطعاً تأثیر این مسئله روی دو بازیکن خارجی استقلال به مراتب بیشتر است. اصلاً شاید آنها قراردادشان را فسخ کنند و بندی در قراردادشان باشد که اگر استقلال در آسیا حضور نداشته باشد بتوانند بروند. شاید آنها با کمترین رقم و به این امید به استقلال آمدند تا با انتقال به تیم‌های عربی ضرر مالی شان را جبران کنند. با این شرایط تمام محاسبات آنها به هم ریخته است.

ممکن است این موضوع همین حالا هم روی روحیه آنها تاثیر گذاشته باشد و تا پایان نیم‌فصل شرایط خوبی نداشته باشند؟

قطعاً این اتفاق برای هر بازیکن خارجی که از اروپا به خاورمیانه آمده مثل پاره شدن رباط صلیبی است. چون آنها دیگر امیدی برای فوتبال بازی کردن ندارند. متاسفانه این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نیست. فوتبال ما در آسیا حرف اول را می‌زند. لژیونرهای ما در کل اروپا شناخته شده هستند. باید مسببان این اتفاقات مجازات شوند.

با این اوصاف شرایط روحی استقلال برای بازی با مس چطور خواهد بود؟

مسلماً روی بازی استقلال تاثیر خواهد گذاشت. من ندید می‌گویم که استقلال مقابل مس شرایط خوبی نخواهد داشت. چون تمام برنامه ریزی‌های بازیکنان نقش بر آب شده است. این بستگی به هنر کادر فنی دارد که بتواند بازیکنان را به خاطر هواداران یا مسائلی از این دست طوری به میدان بیاورد که بهترین بازی شان را بکنند که این کار سختی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها