کد خبر : 71784

ستاره پرسپولیس: کاری می کنیم که تا یک قرن تکرار نشود

ستاره پرسپولیس: کاری می کنیم که تا یک قرن تکرار نشود

عیسی آل‌کثیر گفت: حتماً به‌ عنوان آقای گلی فکر می‌کنم اما اول ششمین قهرمانی بعد عنوان آقای گلی در برنامه‌ام قرار دارند.

به گزارش خبرورزشی، عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن تیم پرسپولیس روند تیمشان را در بالای جدول برای قهرمانی و رسیدن به صدر جدول بسیار مناسب می‌داند. او معتقد است با روند مثبتی که پرسپولیس در پیش گرفته این تیم دوباره روی دور برد افتاده و قطار موفق پرسپولیس دیگر به این راحتی‌ها متوقف نخواهد شد. 

به نظر منتظر حکم کمیته استیناف هستید که دوباره صدر را از رقیب سنتی‌تان پس بگیرید؟

ما منتظر چیزی نیستیم چون در عمل هم ثابت می‌کنیم که می‌توانیم به صدر برگردیم، کاری که قبلاً هم پنج بار متوالی پرسپولیس آن را انجام داده و این بار هم ما می‌توانیم خیلی راحت دوباره به صدر برسیم و صدر را از آن خود کنیم. 

اما امسال به نظر قهرمانی‌تان خیلی سخت‌تر از سال‌های قبل به دست می‌آید؟

بله طبیعی است که هر سال قهرمانی سخت‌تر شود چون بالاخره تیم‌های دیگر هم خودشان را تقویت می‌کنند و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر و حتی قهرمانی نهایت تلاش‌شان را انجام می‌دهند اما فراموش نکنید که ما هم به شرایط خیلی خوبی رسیده‌ایم و اوضاع‌مان را بازی به بازی بهتر خواهیم کرد.

با این حساب، باید به قهرمانی این فصل پرسپولیس هم خوشبین بود؟ 

چرا خوشبین نباشیم. بهترین کادر مربیان و بازیکنان را داریم و هوادارانی را می‌بینیم که مانند کوه پشت سر ما هستند. به همین دلیل حتماً باز هم مدعی اول قهرمانی هستیم و ششمین قهرمانی متوالی را هم کسب می‌کنیم . این مسأله را اصلاً برای خودمان دست نیافتنی نمی‌دانیم. در واقع می‌خواهیم با کسب عنوان ششمین قهرمانی متوالی کاری کنیم که شاید یک قرن طول بکشد تا تیم دیگری بتواند آن را تکرار کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها