کد خبر : 71779

یحیی با رامین مذاکره کرد؟

یحیی با رامین مذاکره کرد؟

بر اساس برخی شایعات و خبرهای درگوشی، سرمربی پرسپولیس علاقمند است تا در نقل و انتقالات زمستانی مدافع اسبق این تیم را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بحث بازگشت رامین رضاییان به جمع قرمزها کمی به واقعیت نزدیک شده و گفته می‌شود در این بین صحبت‌هایی هم میان این بازیکن و یحیی گل‌محمدی صورت گرفته است.

رامین رضاییان که یک بار به همراه مهدی طارمی از جمع قرمزها جدا شد و راهی ریزه اسپور ترکیه شده بود زمانی که دوباره به جمع قرمزها برگشت علیرغم تلاش بسیار اما هیچ‌وقت نتوانست در تیم برانکو جایگاه سابقش را به دست بیاورد و رابطه این بازیکن و سرمربی کروات باشگاه دیگر هرگز ترمیم نشد.

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، بسیاری به این بازیکن توصیه کرده‌اند برای رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی به پرسپولیس برگردد و او هم در یک هفته گذشته از طریق شبکه‌های اجتماعی نشان داده که همچنان به پرسپولیس تعصب ویژه ای دارد. البته اینکه رضاییان از قراردادهای یورویی و دلاری قطر و کشورهای مشابه بگذرد و بخواهد به ایران بازگردد، یکی از علامت سوالهای جدی است که در اذهان شکل گرفته است. 

آنچه مشخص است به نظر می رسد با توجه به حضور مهدی شیری در فاز دفاع و همینطور حضور آلترناتیوی مثل صفروف برای او، یحیی روی رضاییان نه به عنوان دفاع راست بلکه به عنوان هافبک راست حساب خواهد کرد.

هر چند یحیی گل‌محمدی سعی می کند مذاکره با بازیکنان را فعلا تا نیم فصل تکذیب کند اما در صورتی که رضاییان پرسپولیسی شود او رقیب جدی سیامک نعمتی برای بازی به عنوان یکی از مردان خط میانی پرسپولیس خواهد بود. در هر حال باشگاه پرسپولیس مواردی مانند ماجرای بدهی هایش به باشگاههایی چون شهرخودرو و بسته یا باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش و پول مدنظر رضاییان برای انعقاد قرارداد با پرسپولیس و همچنین حاشیه های رضاییان و حکم رسانه ای نشده کمیته اخلاق درباره این بازیکن را بررسی و استعلام خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها