کد خبر : 71777

بهترین ها و بدترین ها در استقلال و پرسپولیس

بهترین ها و بدترین ها در استقلال و پرسپولیس

سرخابی‌های پایتخت در هفته چهاردهم لیگ برتر با رقبایی پیکار دارند که وضعیتشان بسیار متفاوت است.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با برگزاری هشت دیدار به انجام می‌رسد و پرسپولیس و استقلال نیز باید جدال‌های جذابی را داشته باشند.

استقلال که با ۲۹ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد باید در هفته چهاردهم در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷ به مصاف مس رفسنجان برود. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که آبی‌پوشان پایتخت برای حفظ صدرنشینی و نزدیک شدن به قهرمانی نیم‌فصل نیاز دارند تا سه امتیاز را به دست بیاورند اما حریف آنها حریف سرسختی است.

مس رفسنجان در حال حاضر با ۲۲ امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. شاگردان محمد ربیعی تا به اینجا ۶ برد، چهار تساوی و سه باخت را اندوخته‌اند. یکی از ۲ نماینده استان کرمان تا به اینجا ۱۹ گل به ثمر رسانده و بهترین تیم لیگ در کنار پرسپولیس از این حیث است. آنها در دیدارهای خارج از خانه هم به ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت رسیده‌اند و در چهار بازی اخیر خارج از خانه شکستی را متحمل نشده‌اند.

البته آبی‌پوشان تهرانی می‌توانند دلخوش به این باشند که تا به حال در این فصل در ورزشگاه آزادی گلی دریافت نکرده‌اند و همچنین در ۲ بازی فصل قبل مقابل تیم محمد ربیعی به یک برد و یک تساوی رسیدند و باختی در کارنامه خود نداشته‌اند. حال باید دید این طلسم برای نارنجی‌پوشان از بین می‌رود یا خیر.

استقلال و پرسپولیس در ۲ وضعیت متفاوت/ جدال با بهترین و بدترین

در سوی دیگر اما پرسپولیس باید به مصاف پدیده مشهد برود. این مسابقه از ساعت ۱۵ در مشهد و ورزشگاه ثامن آغاز خواهد شد. سرخپوشان تهرانی برای صدرنشینی احتمالی و زنده نگه داشتن شانس خود به واسطه قهرمانی در نیم‌فصل نیاز دارند که حریف قعر جدولی خود را شکست دهند.

پدیده تنها تیم بدون برد لیگ بیست و یکم است. آنها تا به اینجای کار سه تساوی و ۱۰ شکست را در کارنامه ثبت کرده‌اند و در پنج دیدار اخیر فقط یک امتیاز به دست آورده‌اند. تیم داودسیدعباسی فقط سه گل به ثمر رسانده و ۲۰ بار دروازه‌اش فروریخته است؛ این یعنی کمترین گل زده و بیشترین گل خورده.

پرسپولیس فقط یک بار تا به حال مغلوب نماینده مشهد شده و عملکردش مقابل این تیم همیشه خوب بوده است. پرسپولیس در چهار دیدار اخیر خارج از خانه به ۲ برد و ۲ تساوی دست پیدا کرده است. باید دید پدیده طلسم شکنی خواهد کرد.

استقلال و پرسپولیس در ۲ وضعیت متفاوت/ جدال با بهترین و بدترین

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها