کد خبر : 71723

پیام ویژه سیامک نعمتی به یحیی گل محمدی

پیام ویژه سیامک نعمتی به یحیی گل محمدی

سیامک نعمتی با گلزنی خود در بازی با تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر، در پرسپولیس ۱۵ گله شد.

به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی در خرداد سال ۱۳۹۶ به پرسپولیس ملحق شد و در این چند فصل موفقیت‌های زیادی به همراه پرسپولیس بدست آورد. او اولین بازی خود برای سرخپوشان را در تبریز و برابر تراکتور به تاریخ ۱۲مرداد ۱۳۹۶ انجام داد و حالا در هفته سیزدهم لیگ بیست و یکم موفق شد در صد و پنجاهمین بازی خود برای سرخ پوشان ، پانزدهمین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

یکی از پوئن‌های سیامک این است که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد. برانکو ، کالدرون و یحیی گل محمدی هم با توجه به نیاز تیمشان از نعمتی در پست‌های مختلفی استفاده می‌کردند. با وجود اینکه سیامک بازی‌های زیادی را در پست مدافع راست بازی کرد، ولی تجربه ثابت کرد  این بازیکن هرچه به دروازه حریف نزدیک تر باشد کارایی بیشتری دارد و می‌تواند مهره مفیدتری باشد.

نعمتی در چند بازی اخیر که در پست اصلی خود یعنی‌هافبک کناری بازی کرده ، موفق شد ۲ گل حساس برای پرسپولیس به ثمر برساند و نمایش به مراتب بهتری نسبت به بازی در پست مدافع راست از خودش به نمایش گذاشته است. سیامک با این عملکرد خوب خودش و گل‌هایی که در هفته‌های اخیر به ثمر رسانده ، در واقع راه را به یحیی گل محمدی نشان داد ، که از او دیگر در پست مدافع راست استفاده نکند و به او وظایف تهاجمی و آزادی عمل بیشتری بدهد. فصل قبل و بازی‌های ابتدایی این فصل ، پرسپولیس فقط مهدی شیری و سیامک نعمتی را به عنوان بازیکنانی که توانایی بازی در پست مدافع راست را دارند، در اختیار داشت. حالا اما با اضافه شدن منوچهر صفروف تاجیکستانی ، پرسپولیس ۲ مدافع راست تخصصی دارد و دیگر نیاز نیست که یحیی از سیامک در آن پست استفاده کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها