کد خبر : 71715

ستاره محبوب استقلال فیکس می شود؟

ستاره محبوب استقلال فیکس می شود؟

احتمال دارد ارسلان مطهری مقابل مس رفسنجان از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در چند بازی گذشته تیمش و بعد از درخشش آرمان رمضانی مقابل نود ارومیه در جام حذفی تصمیم به استفاده از زوج رودی ژستد و رمضانی در خط حمله گرفت. اگرچه این زوج مقابل پدیده خوب کار کرد امادر بازی دیروز مشخص شد حضور دو بازیکن با خصوصیات یک شکل در خط حمله آبی ها شاید چندان چاره ساز نباشد.

در این شرایط اما احتمال می‌رود که مجیدی مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر تغییراتی را در ترکیب استقلال ایجاد کند که یکی از آنها در خط حمله باشد. 

ارسلان مطهری در فصل جاری بیشتر به عنوان یار تعویضی به زمین رفته اما هروقت کادرفنی از خواسته در ترکیب تیمش بازی کند، بهترین عملکرد را داشته است. حالا در چنین شرایطی احتمال دارد مطهری برای تقویت خط حمله استقلال در مصاف با مس رفنسجان به عنوان یار فیکس و زوج رودی ژستد به میدان برود.

مطهری که تاکنون دو بار برای استقلال درفصل جاری گلزنی کرده، انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. او در تمرینات نیز با جدیت و روحیه ای بالا کارش را جلو می‌برد و حال باید دید مجیدی در بازی هفته چهاردهم به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها