کد خبر : 71688

سید جلال دم به تله نداد

سید جلال دم به تله نداد

کاپیتان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی با خبرنگاران مواجه شد و به سبک خود مصاحبه‌ای خنثی و بدون تیتر انجام داد.

به گزارش "ورزش سه" سیدجلال حسینی که امروز حضور یک نیمه‌ای در ترکیب پرسپولیس داشت و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به فرشاد فرجی داد، در پایان مسابقه و بعد از برتری 2-1 پرسپولیس مقابل تراکتور، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، می‌دانید که با توجه به شرایط جدول، رقابت‌ها خیلی سخت است و همه بازی‌ها برای همه تیم‌ها حساس است مخصوصا برای تیم‌های مدعی؛ ما هم امروز خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

حسینی درباره صحبت‌های مربی پرسپولیس در تمجید از نمایش تراکتور گفت: تراکتور همیشه تراکتور است، ما باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشیم؛ امروز هم یک بازی سخت بوده و موقعیت‌های خوبی داشتیم و خیلی هم خوب بازی کردیم و توانستیم برنده شویم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این‌که کدام تیم قهرمان نیم‌فصل می‌شود، پاسخ داد: بازی به بازی پیش می‌رویم، بازی بعدی‌مان شهر خودرو است که امیدوارم بتوانیم در آنجا هم یک بازی خوب انجام دهیم.

او درباره حواشی مطرح شده بیرون از زمین و اتفاقات رخ داده، واکنش جالبی داشت و گفت: ما زیاد فکر نمی‌کنیم و بازیکنان وظیفه‌شان این است که کار خودشان را کنند و این درگیری‌ها همیشه وجود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها