کد خبر : 71671

اقدام تیم قطری برای جذب 2 بازیکن پرسپولیس و یک بازیکن استقلال

اقدام تیم قطری برای جذب 2 بازیکن پرسپولیس و یک بازیکن استقلال

مدیران باشگاه الاهلی برای جذب دو بازیکن از پرسپولیس و یک بازیکن از استقلال اقدام کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که به روزهای داغ نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می‌‎شویم و تیم‌های ایرانی به دنبال تقویت و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم مسابقات هستند، تیم‌های حاشیه خلیج فارس نیز به دقت شرایط لیگ برتر ایران و بازیکنان شاخصش را زیر نظر گرفته‌اند و اقدامات جدی‌ای نیز برای جذب مهره‌های موردنظرشان انجام داده‌اند.

در همین زمینه شنیده می‌شود مدیران باشگاه الاهلی که نیم فصل خوبی را در لیگ ستارگان قطر پشت سر نگذاشته‌اند و همین چند روز پیش بود که بالاخره با پاس گل محمدحسین کنعانی زادگان موفق به کسب اولین پیروزی فصل شدند، شرایط سه بازیکن ایرانی را که در منطقه میانی زمین بازی می کنند، زیر نظر دارند و به صورت رسمی برای جذب آنها به استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ارائه شده است.

محمد شریفی و کمال  کامیابی نیا دو بازیکن خط میانی پرسپولیس هستند که مورد توجه مدیران الاهلی قرار دارند و از استقلال نیز مهدی مهدی پور که مهره ای تعیین کننده در بازی های اخیر آبی پوشان تهرانی بوده، چشم باشگاه قطری قرار گرفته است. با این حال شنیده می‎شود که دو باشگاه پایتخت نشین ایران که به دنبال تقویت خود برای حضوری قدرتمندتر در نیم فصل دوم و ادامه رقابت تنگاتنگی هستند که آغاز شده، با این درخواست‌ها مخالفت کرده اند و قصدی برای صدور رضایت نامه این سه بازیکن حداقل در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم وجود ندارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها