کد خبر : 71661

یحیی شبیه فرهاد شد + عکس

یحیی شبیه فرهاد شد + عکس

اگرچه چند روزی از بازی با سپاهان گذشته اما پیروزی در این بازی خارج از خانه، انرژی مضاعف به سرمربی پرسپولیس داده است.

به گزارش خبرورزشی - پرسپولیس که فصل را با نتایج نامطلوب و فرم ناهماهنگ آغاز کرده بود، حالا توانسته شرایط را تغییر دهد و به یک قدمی صدر جدول برسد؛ جایی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی قصد پا پس کشیدن ندارد اما پرسپولیس هم با بردهای متوالی، عزم خود برای ششمین قهرمانی متوالی را نشان می‌دهد.

در دیدار مقابل سپاهان، سیدجلال حسینی به عنوان مدافع مرکزی و کاپیتان، نقشی کلیدی در برتری پرسپولیس ایفا کرد و کمال کامیابی‌نیا نیز در کنار سرلک نقشی محوری برای کنترل عناصر هجومی سپاهان برعهده داشت اما امضای یحیی گل‌محمدی پای این برد پرسپولیس بود. جایی که پس از نمایش متزلزل تیمش در نیمه دوم، با تغییرات تاکتیکی و اضافه کردن یک مدافع، سدی را مقابل سپاهان به وجود آورد که هرگز نشکست.

این برد برای یحیی اهمیت بسیار زیادی داشت چرا که برای اولین بار در این فصل، قرمزها سه برد متوالی را ثبت کردند و همچنین اولین برد بزرگ خود در لیگ بیست و یکم را به دست آوردند. علاوه بر این، حالا یحیی گل‌محمدی با لغزش استقلال، به صدر جدولی خواهد رسید که این فصل قرارگیری در رتبه‌های پایین آن را هم تجربه کرد.

در لحظه‌ای که وحید کاظمی در سوت خود دمید و یحیی در یافت که تیمش در یک جنگ تاکتیکی بزرگ و در میان حملات پرتعداد سپاهان توانسته این سه امتیاز را به دست آورد، با قهقهه‌ای که کمتر از او دیده‌ایم به سمت نزدیک‌ترین فرد به خود رفت و با پرشی که یادآور شادی‌های بهزاد غلامپور است، او را در آغوش گرفت تا به شکلی متفاوت پیروزی را جشن بگیرد. همین نشان می‌دهد که غلبه بر سپاهان تا چه حدی برایش اهمیت داشته است.

عکس| خوشحالی یحیی‌ گل‌محمدی به سبک فرهاد مجیدی و دستیارانش

یحیی که در هفته‌های اخیر ۱۰۰ بازی روی نیمکت پرسپولیس و ۳۰۰اُمین برد لیگ برتری با پرسپولیس را تجربه کرده بود، در این بازی موفق شد تیمش را به امتیاز ۱۱۰۰ در تاریخ لیگ برتر برساند و حالا سرخپوشان در چشم انداز خود عبور از استقلال در امتیازات لیگ حرفه‌ای ایران را می‌بینند.

گل‌محمدی حالا امیدوار است همانطور که فصل گذشته تیمش سابقش تراکتور را در هم کوبید و سه بار برابر این تیم به پیروزی رسید، بردی شیرین را مقابل این تیم تجربه کند تا فرصت رسیدن به ۳۴ امتیاز در یک نیم فصل را هنوز داشته باشد؛ آماری ویژه که هیچ بعید نیست با قهرمانی نیم فصل نیز همراه شود.

برد مقابل سپاهان حتی اثر خود را در تمرینات پرسپولیس هم داشته و یحیی با چهره خندان و پرانرژی سرخپوشان را تمرین می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در فصلی که اسکواد تیمش ضعیف‌تر از فصول گذشته شده، همچنان توانسته تیم را در بین مدعیان قهرمانی قرار دهد و این همان نکته مثبتی است که طرفداران پرسپولیس باید به آن توجه کنند؛ اینکه قرارگیری در بین مدعیان برای فصول متوالی، شاید مهمتر از یک فصل قهرمانی و سپس افت تا رده‌های پایینی باشد. هرچند که یحیی و شاگردانش به چیزی که کمتر از قهرمانی راضی نخواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها