کد خبر : 71657

کنایه سنگین مجری معروف به استقلال

کنایه سنگین مجری معروف به استقلال

محمود شهریاری مجری پیشین رادیو و تلویزیون می‌گوید استقلال نباید خودش را با تیمی چون پرسپولیس مقایسه کند.

به گزارش خبرورزشی، محمود شهریاری که سال‌ها در تلویزیون ایران به عنوان یکی از مجریان پرسابقه و محبوب فعالیت می‌کرد یکی از هواداران متعصب پرسپولیس است. شهریاری در گفتگو با خبر ورزشی در خصوص آخرین شرایط سرخابی‌ها در فوتبال ایران و تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد که خواندنش خالی از لطف نیست.

آیا نتایج بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟ به نظر شما این تیم در چه شرایطی قرار دارد؟

بله من اکثر بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کنم و معتقدم در حال حاضر پرسپولیس بهترین تیم فوتبال ایران است و در جدول رده‌بندی نیز شرایط بسیار خوبی دارد. انصافاً بازیهای پرسپولیس تماشاگر پسند است و ما همچنان مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

اما در حال حاضر استقلال صدرنشین لیگ برتر است؟

استقلال را هرگز نباید با تیمی چون پرسپولیس مقایسه کرد. من قصد بی احترامی ندارم اما به قول معروف استقلال در اندازه‌های پرسپولیس نیست و باید این تیم را با تیم‌های میانه جدولی مقایسه کرد. صدرنشینی استقلال هم کاملاً اتفاقی بود. فاصله سه امتیازی دو تیم براحتی در هفته‌های آتی جبران می‌شود و ما به صدر برمی‌گردیم.

از قرار معلوم تلاش‌ها برای بازگرداندن دو تیم پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه دارد

بله به اعتقاد من اگر تیمی مثل پرسپولیس در آسیا نباشد عیار لیگ‌قهرمانان‌آسیا پایین می‌آید و فوتبال آسیا تماشاگران چند ده میلیونی پرسپولیس را از دست میدهد و این برای اعتبار کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلاً خوب نیست. من فکر می‌کنم با کمی‌سختگیری قبول می‌کنند که پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برگردند 

به نظر شما دولت بلاخره پرسپولیس و استقلال را واگذار می‌کند؟

من بعید می‌دانم که دولت دست از سر استقلال و پرسپولیس بردارد و اگر هم  آنها را واگذار کند به ارگانهای دولتی خواهد بود! این در حالی است که بسیاری از شرکتهای خصوصی تمایل به خرید سرخابی‌ها دارند. 

درباره وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با عراق و امارات چه نظری دارید؟

قبل از هر چیز باید بگویم از شنیدن خبر بازگشت مهدی طارمی‌به تیم ملی از ته قلبم خوشحال شدم. طارمی‌یکی از بهترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ماست که واقعاً نبودنش در تیم ملی ناراحت کننده بود. من حتم دارم تیم ملی به راحتی عراق را در تهران شکست خواهد داد و بی‌دردسر راهی جام جهانی خواهد شد. ما لژیونرهای فوق‌العاده تاثیرگذاری داریم که عیار تیم ملی را بالا برده اند و این تیم باید هم بی دغدغه به جام جهانی می‌رفت.

 سقف آرزوهای ما باید صعود به جام جهانی باشد؟

نه به هیچ عنوان ، ما باید کاری کنیم که در جام جهانی بتوانیم برای اولین بار راهی مرحله دوم شویم  و انشاالله که این اتفاق رقم بخورد و باعث خوشحالی دل مردم شود. این روزها گرانی و مشکلات اقتصادی بد جوری روی روح و روان مردم اثر گذاشته و آنها را ناراحت و نگران کرده است و امیدوارم صعود ایران به جام جهانی و بازی‌های درخشان در قطر بتواند کمی‌دلهای این مردم غیور و دوست داشتنی را خوشحال کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها