کد خبر : 71650

دروازه بانی در استقلال دوباره نوبتی شد؟

دروازه بانی در استقلال دوباره نوبتی شد؟

بازی کردن سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی دروازه‌بانان استقلال در لیگ و جام حذفی نوبتی نیست.

به گزارش خبرورزشی، استقلال این فصل آمار گل خورده تاریخی را در کارنامه خود ثبت کرده و بدون شک بخش بسیار مهمی از این مسئله مرهون آمادگی دروازه‌بانان این تیم است.

سید حسین حسینی و علیرضا رضایی از ابتدای فصل چنان نمایش خوبی داشته‌اند که عملکردشان باعث شد محمد رشید مظاهری به حاشیه رانده شود. در همین رابطه شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر اینکه کادر فنی استقلال می‌خواهد از فرصت جام حذفی برای بازی دادن به دروازه‌بان نیمکت‌نشین استفاده کند و در هر مقطعی از این مسابقات، سنگربانی که در لیگ برتر فیکس نباشد مجال حضور در جام حذفی را پیدا خواهد کرد.

یکی از مربیان استقلال با رد این شایعه به خبر ورزشی گفت: از نظر ما رقابت‌های جام حذفی هم دقیقاً مانند پیکارهای لیگ برتر اهمیت دارد و اتفاقاً در آن مسابقات یک اشتباه کوچک می‌تواند تاوان بزرگی به همراه داشته باشد. روی همین اصل نباید کوچک‌ترین ریسکی انجام داد. بازی با نود ارومیه ثابت کرد همه تیم‌ها در جام حذفی باانگیزه‌ای چند برابر به مصاف استقلال می‌آیند و ما هم باید با تمام قوا وارد زمین شویم.

بحث دروازه‌بانی نوبتی اصلاً میان مربیان مطرح نشده و تنها چیزی که اهمیت دارد، عملکرد سنگربانان استقلال در تمرینات و مسابقات است. حسینی، رضایی یا هر شخص دیگری که آماده‌تر باشد، در لیگ برتر و جام حذفی وارد میدان خواهد شد. در ابتدای فصل کمتر کسی علیرضا رضایی را می‌شناخت ولی خودتان دیدید که فرهاد مجیدی به او اعتماد کرد و پای این دروازه‌بان جوان ایستاد تا امروز استقلال صاحب یک سنگربان خوب دیگر شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها