کد خبر : 71632

فرهاد مجیدی نگران مقصد 3 بازیکن ناراضی از شرایط استقلال

فرهاد مجیدی نگران مقصد 3 بازیکن ناراضی از شرایط استقلال

برخی بازیکنان استقلال از وضعیت خود در این تیم راضی نیستند و از همین حالا زمزمه جدایی سر داده‌اند. بدون شک یکی از اصلی‌ترین چهره‌ها که در نیم فصل تقاضای جدایی از استقلال خواهد کرد، رشید مظاهری است. دروازه‌بانی که از همان روزهای آغازین فصل با فرهاد مجیدی دچار چالش شد و در نهایت به نقطه‌ای رسید که از سوی این مربی کنار گذاشته شد.

به گزارش ایران ورزشی، با توجه به اینکه اخیراً مظاهری از تیم کنار گذاشته شده و زمان آنچنانی نیز تا شروع نقل و انتقالات نیم فصل باقی نمانده حتی ممکن است دیگر این دروازه‌بان را در تمرین استقلال مشاهده نکنیم و مظاهری راه فولاد یا تیم دیگری را در پیش بگیرد.

پاتوسی و حردانی را بدهند، رشید را بگیرند!

در همین حین که موضوع جدایی رشید مظاهری جدی‌تر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و حتی تیم فولاد خوزستان نیز خواستار جذب این دروازه‌بان است، شنیده می‌شود که برخی مسئولان که دستی بر آتش نقل و انتقالات استقلال دارند می‌خواهند طرح معاوضه جدا شده‌های احتمالی را با بازیکنان با کیفیت دیگر تیم‌ها جا بیندازند. برای مثال پیشنهاد شده اگر فولاد رشید مظاهری را بخواهد به جایش پاتوسی یا حردانی را به استقلال بدهد که مشخص نیست تیم اهوازی با این پیشنهاد موافقت کند یا خیر؟! از طرفی فرهاد مجیدی به مدیران استقلال اعلام کرده که رضایتنامه مازاد‌هایش در نیم فصل را به تیم‌های مدعی ندهند که مشخص نیست این درخواست تا چه اندازه ضمانت اجرایی داشته باشد و مدیران استقلال بتوانند جلوی حضور مظاهری و دیگر بازیکنانی که نام‌شان برای خروج از استقلال شنیده می‌شود را بگیرند.

قاسمی‌نژاد و مرادی هم هستند

در میان بازیکنانی که از همین امروز زمزمه جدایی‌شان به گوش می‌خورد، نام امین قاسمی‌نژاد و بابک مرادی نیز شنیده می‌شود. بازیکنانی که بدون شک هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند حضور در استقلال منجر به نیمکت‌نشینی‌های پی‌درپی برای‌شان شوند و نتوانند در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند. برای عقد قرارداد با این بازیکنان آنقدر هم هیاهو شد که شاید خیلی‌ها انتظار می‌کشیدند سرمربی استقلال نگاه ویژه‌تری به این دست بازیکنان داشته باشد اما فرهاد مجیدی مدعی شده هر کسی در ترکیب تیمش بازی نمی‌کند، به ‌دلیل نا‌آمادگی است. با توجه به استراتژی سرمربی استقلال خیلی بعید است که امین قاسمی‌نژاد و بابک مرادی جایی در تفکرات مجیدی در نیم فصل دوم داشته باشند و جدایی این دو را هم باید بسیار، بسیار محتمل دانست. در کنار این دو نام محمد آزادی هم شنیده می‌شود.

نام محبی اطراف لیست مجیدی

با توجه به اینکه تحرکات یارگیران استقلال برای جذب برخی بازیکنان شنیده شده باید اشاره‌ای داشت به نام‌های دیگر بازیکنان. برای مثال محمد محبی که اکنون در لیگ پرتغال حضور دارد، یکی از گزینه‌های مد‌نظر استقلال برای حضور در ترکیب این تیم است. جذب محبی گرچه سنگ بسیار بزرگی است اما ذهن‌ها را عمیقاً مشغول به خود کرده و استقلال که در بخش بازیسازی خود مشکلات بزرگی دارد با جذب این بازیکن تا حد زیادی می‌تواند مشکلاتش را از میان برده و اوضاع را بهبود ببخشد. در واقع لیست استقلال برای نیم فصل دوم نیز آماده است اما اینکه تا چه اندازه قادر به جذب اهداف خود باشند، روشن نیست و باید تحرکات آبی‌ها را با دقت بیشتری در روزهای آتی به نظاره نشست.

مأموریت دشوار

اینکه مجیدی گفته بازیکنان مازاد به تیم‌های مدعی نروند درخواستی است که اجرای آن بسیار دشوار و هزینه‌بر خواهد بود. از سویی این رویه با رفتاری که اکنون از سوی سرمربی استقلال با برخی بازیکنان سر می‌زند در تضاد است. بواقع اگر مجیدی اعتقاد دارد اسامی بازیکنان مازاد او در حدی است که می‌توانند برای تیم‌های بزرگ جذابیت ایجاد کنند، چرا خودش از این بازیکنان بهره نمی‌گیرد و اوضاع را به گونه‌ای مدیریت نمی‌کند که بازیکنانی که هزینه مالی قابل توجهی هم برای استقلال به همراه داشته‌اند در این باشگاه بمانند. ممانعت با حضور این بازیکنان در تیم‌های بزرگ بدون شک اگر منجر به ادامه حضور این بازیکنان در نیم فصل دوم شود، برای استقلال نیز حاشیه‌ساز خواهد بود و مجیدی باید شرطی که گذاشته را تعلیق کند تا این ماجرا به خوبی فیصله یابد.

گزارش از : رضا حمیدی   

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها