کد خبر : 71630

رفتار دوگانه فرهاد با بازیکنان استقلال / رضاوند مستحق جریمه نیست آقای مجیدی؟

رفتار دوگانه فرهاد با بازیکنان استقلال / رضاوند مستحق جریمه نیست آقای مجیدی؟

سخت در اشتباهید اگر خیال می‌کنید فرهاد مجیدی در جلوگیری از بی‌نظمی برخی بازیکنانش عدالت را رعایت می‌کند و برخورد یکسانی با زیرمجموعه‌اش دارد!

به گزارش ایران ورزشی، نمایه‌ای که از تمرین آرش رضاوند پیش از بازی با فولاد در فضای مجازی دست به دست شد و بازیکن استقلال را موبایل به دست در حال گرم کردن با هم‌تیمی‌هایش به تصویر می‌کشد، به مراتب اثرات مخرب‌تری بر اعتبار باشگاه استقلال گذاشته تا رفتاری که از رشید مظاهری در تمرین استقلال سر زده؛ رفتاری که هیچ فیلم و عکسی هم از آن منتشر نشده است. 

فرهاد مجیدی به جای آنکه پاسخ بی‌نظمی آرش رضاوند را به هنگام گرم کردن پیش از بازی با فولاد بدهد و آن سند تصویری را که به طور اتفاقی در رسانه‌ها قرار گرفته دستمایه‌ای برای جدیت بیشتر کند، رشید مظاهری را از تمرین اخراج کرد و در اختیار باشگاه استقلال قرار داد؛ در حالی که بازخورد رفتار رضاوند اثرات ویرانگرتری داشت و نشان داد این بازیکن اگر عرصه را مهیا ببیند بر اساس موازین باشگاهش حرکت نمی‌کند و نظم درونی تیمش را به سخره می‌گیرد.

پرواضح است که اگر خبر رفتار مظاهری از دل تمرین استقلال توسط نزدیکان آقای سرمربی در اختیار برخی رسانه‌ها قرار داده نمی‌شد این ماجرا پنهان می‌ماند اما فرهاد مجیدی ترجیح داد این موضوع به رسانه‌ها کشیده شود تا رشید مظاهری بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد. حال شاید انتقادی به شیوه ناملایم برخورد سرمربی استقلال با مظاهری نباشد اما تبعیض قائل شدن میان بازیکنان سیر ملاحظات و تصمیم‌گیری‌های انضباطی سرمربی استقلال را مختل خواهد کرد و علامت سؤال‌های متعددی را برابر او قرار خواهد داد.

فرهاد مجیدی اگر می‌خواهد مربی با دوامی در دایره استقلال باشد و از او به‌عنوان چهره‌ای که مو را از ماست بیرون می‌کشد و با همه افراد زیرمجموعه‌اش یکسان برخورد می‌کند، یاد شود باید مقابل هیچ یک از این دست بی‌انضباطی‌ها مماشات نکند و میان بازیکنانش تبعیض قائل نشود. رشید مظاهری هر اندازه از نگاه سرمربی استقلال مهره‌ای مطرود شده باشد، اکنون جزو مجموعه استقلال است و همچنان بازیکن این تیم به شمار می‌رود و نوع برخورد با این دروازه‌بان نباید به گونه‌ای باشد که دیگر بازیکنان خود را همواره مصون از جرایم انضباطی بدانند و احیاناً سوء‌استفاده کنند.

یادداشت از: حمیدرضا عرب  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها