کد خبر : 71614

اگر دکترهای استقلال نبودند، می مردم

اگر دکترهای استقلال نبودند، می مردم

لئاندرو پادوانی بازیکن اسبق استقلال که در بازی مقابل فولاد دچار حادثه شد از شرایطش در برزیل و حضورش در مسابقات شنا می‌گوید.

به گزارش خبرورزشی، بدون شک یکی از تلخ‌ترین اتفاقات برای یک فوتبالیست اسفند سال ۹۶ در اهواز برای لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی استقلال رخ داد.

او در برخورد با همبازی خود دچار مصدومیت بسیار شدید شد و نه تنها نتوانست فوتبال بازی کند بلکه بعد از آن هرگز نتوانست روی پای خودش راه برود.

آن اتفاق تلخ از اسفند ۹۶ تا امروز پادوانی را آزار می‌دهد و هنوز نتوانسته  حق وحقوق خود را از باشگاه بگیرد. امروز فرصتی از دست داد تا از طریق تصویری به کمک دوست مشترکمان محمدرضا شاهقلی عزیز با لئوناردو پادوانی مصاحبه کنیم .او حرفهای دلش را با خبر ورزشی زد. حرفهایی که قطعا  برای شما هم جالب است.

شنیدیم در رقابتهای شنا در کشور برزیل مدال طلا گرفتی؟

 بله خوشبختانه من ورزش شنا را انجام می‌دهم و دارم خودم را برای شرکت در مسابقات پارالمپیک آماده می‌کنم. من در مسابقاتی که در سطح برزیل برگزار شد مدال طلا دریافت کردم.

 الان وضعیت بدنی ات چطور است؟

 چندان خوب نیست خیلی به زحمت راه می‌روم و مشکلات خاص خودم را دارد اما در شرایط فعلی تمام امیدم به دادگاهی است که قرار است کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود.

 می‌دانیم برایت سخت است اما کمی از آن اتفاق تلخ بگو تا هواداران استقلال بیشتر در جریان قرار بگیرند؟

 این اتفاق بسیار بدی که برای من رخ داد شاید برای کمتر فوتبالیستی رخ داده باشد من باید این نکته را بگویم که در اهواز دچار مصدومیت بسیار بد شدم اما اگر تلاش‌های کادر پزشکی وقت استقلال دکتر کاوه، ستوده ، عبدالخانی و مهرشاد رهبر نبود شاید در ایران جانم را از دست می‌دادم! من بعدها برای در یافت طلبم و دریافت غرامت که آن را حق خود می‌دانم، از باشگاه استقلال شکایت کردم در واقع مجبور به این کار شدم اما هیچ شکایتی از کادر پزشکی استقلال نداشته و ندارم. در تمام روزها دکتر نوروزی مثل یک برادر تلاش کرد و محمدرضا شاهقلی عزیز در کنارم بود همواره شرمنده محبت‌های تیم پزشکی استقلال و البته هواداران دوست داشتنی این باشگاه هستم.

پزشکان استقلال نبودند در ایران می مردم!/ ۹میلیون دلار غرامت؟دروغ است/ اول بهمن در دادگاه CAS جلسه دارم

 هواداران استقلال همچنان تو را دوست دارند.

بله، من این چیزها را خوب می‌دانم و در ایران محبت زیادی دیدم چه از سمت هواداران دوست‌داشتنی استقلال و چه از سمت کادر پزشکی و یکسری از دوستانم اما مدیران وقت باشگاه استقلال به وعده دادن و دروغ گفتن حق مرا ندادند. به همین خاطر من حدود سه هفته دیگر در دادگاه عالی ورزش همه حرف‌هایم را خواهم زد و تا آخر این داستان می‌روم.

 به دریافت غرامت امیدواری؟

بله چرا نباید امیدوار باشم؟ آنها حق را به من می‌دهند باید حق خودم و همسرم را بگیرم. من سلامتی ام را در فوتبال از دست دادم و به همین دلیل هرگز کوتاه نمی‌آیم.

 این شایعه مطرح شده که تو خواستار دریافت غرامت نه میلیون دلاری هستی؟

  این حرف‌ها همه دروغ است. این چیزها را در بعضی از رسانه‌های ایران می‌نویسند من غرامت می‌خواهم اما هرگز حرفی از ۹ میلیون دلار  نزدم و این چیزها دروغ است. من صد هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشتم که آن را ندادند و غرامت آن را هم می‌خواهم شما اگر خودتان را جای من بگذارید حق می‌دهید که در هر دادگاهی حاضر باشم و غرامت دریافت کنم. من سلامتی خودم را از دست دادم اما هرگز محبت کادر پزشکی استقلال و هواداران این تیم را فراموش نمی‌کنم از استقلال خاطرات بسیار خوبی دارم و با هواداران با محبت این تیم و کادر پزشکی محترمش زندگی کردم اما نمی‌توانم بعضی از مدیران سابق استقلال را ببخشم و بهرحال با پیراهن این تیم بود که دوران فوتبال من تمام شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها