کد خبر : 71594

جدایی رشید از استقلال قطعی است / مقصد بعدی فولاد؟

جدایی رشید از استقلال قطعی است / مقصد بعدی فولاد؟

پیش از آنکه رشید مظاهری و فرهاد مجیدی دوباره وارد فاز تازه‌ای از اختلافات شوند، گفته می‌شد که این دروازه‌بان مصر است پیش از پایان نیم فصل فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال را بگیرد و از این تیم جدا شود.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از بازی با فولاد خوزستان اما اتفاقاتی در دل تمرین استقلال رخ داد که منجر به تصمیم فرهاد مجیدی علیه این دروازه‌بان شد. طبق اطلاعات رسمی که از باشگاه استقلال بیرون آمده رشید مظاهری به‌ دلیل آنچه ایجاد اختلال در تمرین اعلام شده در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار گرفته است.

موضوعی که قطعاً برای مجیدی دلیلی بوده برای اتخاذ این تصمیم اما مسائل دیگری هم هست که از گوشه و کنار شنیده می‌شود که این رابطه را به نقطه کنونی رسانده است.

پای یک مدیربرنامه در میان است؟

می‌گویند یک مدیربرنامه فوتبالی که امور مربوط به انتقال رشید مظاهری و یکی دو بازیکن دیگر را در استقلال به عهده دارد موجب ایجاد اختلاف میان سرمربی استقلال و آقای دروازه‌بان شده است. ظاهراً مجیدی با فردی که مسئولیت نقل و انتقالاتی رشید مظاهری را به عهده دارد مشکلاتی دارد و همین موضوع در به وجود آمدن فضای کدر ماه‌های اخیر بسیار اثر‌گذار بوده است. البته این موضوع همواره در لفافه و دور از چشم رسانه‌ها مانده اما به هر شکل جزو مواردی است که گفته می‌شود اختلافاتی را میان مظاهری و فرهاد مجیدی به وجود آورده است.

مقصد بعدی کجا است؟

هفته پیش برخی رسانه‌‌های نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شدند که مسئولان به مظاهری گفته‌اند رضایتنامه‌اش را تحت هیچ شرایطی برای حضور در سپاهان یا پرسپولیس صادر نخواهند کرد. این خبر اما هرگز به طور رسمی از سوی رسانه‌های باشگاه استقلال اعلام نشد. با این حال به نظر می‌رسد مظاهری برای جدایی از استقلال و گرفتن رضایتنامه مشکلات بسیاری خواهد داشت هرچند اگر بخواهیم اخبار دقیق‌تر را کند و کاو کنیم به باشگاه فولاد برمی‌خوریم. باشگاهی که گفته می‌شود در نقل و انتقالات نیم فصل رشید مظاهری را به خدمت خواهد گرفت.

پای قاسمی‌نژاد هم در میان است

به جز رشید مظاهری که ممکن است در نیم فصل و بعد از اخذ رضایتنامه‌اش راهی فولاد خوزستان شود، احتمالاً امین قاسمی‌نژاد نیز همین مسیر را در پیش خواهد گرفت و به فولاد خواهد رفت. با این حال قاسمی‌نژاد نیز با استقلال قرارداد دارد و برای رفتن از این باشگاه باید به طور قطع رضایت باشگاه را جلب کند. شاید مدیران باشگاه استقلال در خط قرمز‌هایی که به طور پنهانی تعریف می‌کنند، نام فولاد را هم کنار پرسپولیس و سپاهان بیاورند تا بازیکنان‌شان قادر به حضور در این باشگاه اهوازی نباشند.

جدایی قطعی است

اینکه مظاهری در نیم فصل به کدام تیم می‌رود در این برهه هیچ اهمیتی ندارد. آنچه پر اهمیت است اینکه جدایی دروازه‌بان استقلال را باید قطعی دانست و با توجه به استراتژی که اخیراً از سوی مجیدی اعمال شده این دروازه‌بان دیگر جایی در فهرست استقلال نخواهد داشت و به سمت تیم دیگری خواهد رفت. بودن مظاهری با این وضعیت به سود استقلال هم نیست و حتی باشگاه استقلال باید در جدا‌سازی او به حدی سریع عمل کند که در روزهای آتی به تمرینات این تیم هم نیاید. اتفاقی که در تمرین اخیر رخ داده در حقیقت نشان می‌دهد که میان این دروازه‌بان و دیگر مربیان نیز هماهنگی وجود ندارد و جدایی در این مقطع بهترین تصمیم خواهد بود.

هیاهو برای هیچ

به یاد می‌آوریم روزهایی را که استقلال برای به خدمت گرفتن رشید مظاهری چه هزینه‌های زمانی و مالی پرداخت کرد. روزهایی که چشم بسیاری از هواداران این باشگاه به درهای باشگاه دوخته شده بود تا رشید به باشگاه برود و قراردادش را با استقلال نهایی کند. آن روزها مظاهری تبدیل به سوژه اول استقلال شده بود؛ یک بمب نقل و انتقالاتی. رشید را که استقلال به خدمت گرفت خیلی‌ها بر این باور بودند که دیگر دوران تزلزل در قفس توری به پایان رسیده است اما هرگز چنین نشد. رشید با وجود شروع خوبش اما آرام آرام در سایه قرار گرفت و حتی جایگاهی که به دشواری به دست آورده بود، دو دستی تقدیم سید‌حسین حسینی کرد.

گزارش از: رضا حمیدی      
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها