کد خبر : 71554

این کارها با علی پروین فاجعه است

این کارها با علی پروین فاجعه است

حسن روشن پیشکسوت استقلال دیروز بعد از سال‌ها در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

به گزارش فارس، حسن روشن در خصوص دیدار دو تیم استقلال و فولاد در هفته دوازدهم رقابت ها لیگ برتر اظهار داشت: قبل بازی بازیکنان و کادر فنی را دیدم. خوشبختانه روحیه بسیار بالایی داشتند و برایشان آرزوی موفقیت کردم. قبل ازشروع بازی نکونام را دیدم و برای او و تیمش هم آرزوی موفقیت کردم. خداراشکردیروز پرسپولیس و استقلال هر دو تیم موفق به کسب پیروزی شدند و به آنها تبریک می گویم. اگر هواداران راضی باشند هیچ مشکلی به وجود نمی آید. 

وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی با توجه به این که سومین بازی است که از ابتدا در ترکیب استقلال قرار می گیرد گفت: آرمان رمضانی با وضعیت فیزیکی که دارد باید به او فرصت بیشتری داده شود و امیدوارم بتواند از توانایی فیزیکی که دارد بهترین استفاده کند. او بازیکن آینده داری است و ان شالله بتواند از توانایی های خود به خوبی استفاده کند و برای استقلال مفید باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد حسینی و خط دفاع استقلال با توجه به این که تنها 2 گل خورده در لیگ برای خود ثبت کرده اند عنوان کرد: روحیه دروازه بان استقلال قبل از بازی خیلی خوب بود و در رختکن تیم با بازیکنان صحبت کرد و از آنها قسم گرفت که از تمام توانایی های خود استفاده کنند. با شنیدن صحبت های حسینی واضح بود که استقلال در این بازی موفق می شود. خط دفاع آبی پوشان روز به روز بهتر می شود. البته اشتباهاتی وجود دارد ولی اشتباهات تاثیر گذاری نبود و با تمرینات اختصاصی می توان این نقص را حل کرد. 

روشن در خصوص این که به چه دلیل به او اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند گفت: شخصی به نام توکلی من را دید و به من اجازه ورود نداد و در حالی که نامه نگاری به رئیس استادیوم درست انجام شده بود، من را یک ساعت جلو در نگه داشتند. در نهایت توکلی به من گفت مقصر این مسائل اطلاعات است. او اعلام کرد که من شما را نشناختم و از من عذرخواهی کرد و سپس وارد ورزشگاه شدم. اگر زمانی علی پروین به استادیوم برود و او را نشناسند و این گونه با او برخورد کنند، فاجعه رخ می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از اتمام ماجراهای جلو در ورزشگاه فرهاد مجیدی در رختکن استقلال به او حرفی زد با خیر عنوان کرد: من سرمربی استقلال را دیدم و او من را به بازیکنان و کادر فنی معرفی کرد. من برای آنها آرزوی موفقیت کردم و هیچ گونه صحبتی با فرهاد مجیدی در مورد اتفاقات جلو در ورزشگاه انجام نشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها