کد خبر : 71527

فوق ستاره پرسپولیس: نشان دادیم هر وقت اراده کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم

فوق ستاره پرسپولیس: نشان دادیم هر وقت اراده کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم

وینگر تیم پرسپولیس تیمش را شایسته برتری کسب شده مقابل سپاهان می‌داند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری بعد از برتری تیمش گفت: خدا را شکر که برنده شدیم. به سپاهان تبریک می گویم و تیم خوبی دارند. اما ما امروز نشان دادیم که هر وقت اراده کنیم و شرایط خوبی را داشته باشیم می توانیم کارهای بزرگی کنیم. امروز هم در زمینی که به نظرم کیفیت بالایی نداشت سه امتیاز حساسی را گرفتیم.

وی ادامه داد: مطمئنم که این سه امتیاز در آینده خیلی به درد ما خواهد خورد. امیدوارم در ادامه راه با بالاترین تلاش پرسپولیس را به شرایط ایده آلی که خودمان و هواداران انتظار دارند، برسانیم.

امیری درباره شرایط زمین و انتقاداتی که به آن شده نیز گفت: بالاخره این چیزی بود که سپاهان با توجه به میزبانی باید انتخاب می کرد و ما تابع این تصمیم بودیم. خدا را شکر که برای ما بد نشد و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره صحنه گل تیمش و تاثیری که روی آن داشت گفت: به هرحال هر وقت یک اتفاق مثبت در تیم می افتد از دروازه بان تا خط جلو همه در آن دخیل هستند. سه امتیاز امروز مزد تلاش 96 دقیقه ای تیم ما بود. همین اتحاد را باید حفظ کنیم و در نهایت قهرمان شویم.

امیری در پاسخ به سوالی درباره حساسیت‌هایی که پیش از بازی از سوی تیم حریف شکل گرفته بود (انتشار پوستر بازی بدون ستاره پرسپولیس) گفت: من اصلا از این موضوع خبر ندارم. تیم ما زیاد دنبال این حواشی نیست و در این چند سال گذشته کاری که بلد هستیم را انجام می دهیم و آن هم جنگیدن در زمین است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها