کد خبر : 71520

کارشناسی داوری پرسپولیس - سپاهان

کارشناسی داوری پرسپولیس - سپاهان

کارشناس داوری در مورد قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: در این دیدار با توجه به اینکه بازی حساسی بود وحید کاظمی اصلا اشتباه سوت نزد.

به گزارش خبرورزشی، حسین عسگری در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. وحید کاظمی و همه دستیارانش خوب کار کردند و تیم داوری قوی‌ را تشکیل دادند. داوران این دیدار نزدیک به هشت سال است که قضاوت می‌کنند.

وی افزود: وحید کاظمی خیلی خوب حرکت می‌کرد و به تمامی صحنه‌ها نزدیک بود و توانست بازی را به خوبی کنترل کند. در چنین دیدارهای حساسی داور باید از کارت‌های خود به موقع استفاده کند. همانطور که دیدید در نیمه اول اخطار به موقعی داور بازی به بازیکنان دو تیم نشان داد و وقتی که داور به موقع از کارت‌های خود استفاده کند بازی از کنترلش خارج نمی‌شود. در اواخر بازی کارت زردی که به بازیکن پرسپولیس به دلیل تأخیر در بازی نشان داد، کاملاً درست بود.

کارشناس داوری عنوان کرد:‌ وقتی بازیکنی در بازی تأخیر ایجاد کند یعنی قصد وقت تلف کردن را دارد و بلافاصله باید به او اخطار داده شود. در این دیدار با توجه به اینکه بازی حساسی بود وحید کاظمی اصلاً اشتباه سوت نزد.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها