کد خبر : 71518

ادای احترام گل محمدی به سپاهان

ادای احترام گل محمدی به سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: از همه هواداران مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.

وی افزود: شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم ولی در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل‌ هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده  و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آنها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را بازهم شاد کنیم.

گل‌محمدی درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف توضیح داد: قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کارهای ایستگاهی گل زده می‌شود.

وی ادامه داد: بازی از لحاظ کیفی در این زمین تحت تأثیر قرار می‌گیرد اما به هر صورت برخی مواقع مجبوریم به بازی در چنین زمین‌هایی عجیب و غریبی تن بدهیم. هرچند بازی را بردیم اما رأی که دادند عجیب و غریب بود و درست نبود. دو تیم ورزشگاه‌های مجهز دارند و باید از زمین‌های‌شان استفاده کنند. این رأی به سود سایر تیم‌های دیگر است و ما از آن ضرر کردیم. برای صدور یک رأی باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در این مسابقه و شکست‌های اخیر شاگردان محرم نویدکیا پاسخ داد: سپاهان به عنوان یک رقیب همیشه برای ما قابل احترام است. من نباید درباره حریف صحبت کنم. درگیری ها در فوتبال طبیعی است و برخی مواقع چنین اتفاقاتی می افتد. در ادامه برای تیم خوب سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها