کد خبر : 71493

استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد

استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مسببان حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باید محاکمه شوند، گفت: نبود این دو باشگاه در آسیا فاجعه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با فولاد که بعدازظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. فولاد در بخش دفاعی تیم با نظمی است. از وقتی نکونام آمده است این کار را به خوبی انجام می‌دهند. از تک موقعیت‌هایشان بسیار خوب استفاده می‌کنند. برای برد در بازی فردا باید خیلی باهوش باشیم. باید بازی را مدیریت کنیم چون با تیم بسیار خوبی دیدار داریم.

وی در خصوص شکست ناپذیری استقلال در این فصل، تاکید کرد: ابتدای فصل به بازیکنانم گفتم که استقلال باید شخصیتی که در این چند سال کمتر شده بود را به دست بیاورد. با این نباختن‌ها می‌توانیم آن شخصیت را به استقلال برگردانیم. امیدوارم این روند را در ادامه فصل حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: متاسفانه وریا غفوری به بازی فردا نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم از بازی بعد از او استفاده کنیم. سرماخوردگی کوین یامگا هم شدید نبود و امروز در تمرین شرکت می‌کند. ارسلان هم مصدومیت جزئی دارد که باید امروز شرایطش را بررسی کنیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط این دو باشگاه، گفت: چه خبری می‌تواند برای استقلال و پرسپولیس بدتر از این باشد؟ لیگ قهرمانان باید افتخار کند این دو تیم در آن شرکت می‌کنند. جالب است که هیچ صحبتی درباره مسببان این مسئله نمی‌شود. سال گذشته مصاحبه کردم و گفتم مدیران استقلال ۱۰ سال این تیم را عقب انداختند. بعضی از رسانه‌ها گفتند مجیدی دنبال بهانه است. این هم حاصل مدیریت بعضی از آقایان است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: مسببان این امر باید محاکمه شوند. محاکمه که نمی‌شوند هیچ؛ مسئولیت بالاتری هم می‌گیرند. این فاجعه است که استقلال و پرسپولیس در آسیا شرکت نکنند. برای من قابل هضم نیست. امیدوارم معجزه‌ای رخ بدهد و ما بتوانیم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها