کد خبر : 71490

حذف استقلال را به فال نیک می‌گیرم

حذف استقلال را به فال نیک می‌گیرم

پیشکسوت استقلال گفت: دیدار استقلال و فولاد قطعاً یک مسابقه تلافی جویانه برای فرهاد مجیدی محسوب می‌شود که در جام حذفی به این تیم و این مربی باخته است.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه دیدار حساس تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان موضوع عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بحث داغ این روزهای مجموعه آبی تهران تبدیل شده است.

حسن روشن در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و فولاد همچنین موضوعات مربوط به عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال و فولاد دوباره به هم رسیدند. پیش بینی‌تان از این دیدار چیست؟

با توجه به شرایط جدول و حساسیت امتیازی قطعاً هیچ کدام از دو تیم برای مساوی به میدان نمی‌روند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌کنم که بازی خوبی باشد. البته انگیزه‌های استقلال در این دیدار بیشتر است. چون فرهاد مجیدی بعد از باخت در فینال جام حذفی دنبال فرصتی بوده تا بتواند آن شکست را تلافی کند. ضمن اینکه استقلال قطعا می‌خواهد جایگاه صدرنشینی اش را حفظ کرده و حتی آن را بهبود ببخشد.

برای مهار شیمبا چه کاری باید کرد؟ این بازیکن در اکثر دیدارهای رودررو به استقلال گل زده است؟

وقتی شما این موضوع را می‌دانید، وقتی من از این موضوع مطلع هستم و همه آن را می‌دانم فرهاد نباید آن را بفهمد؟ او قطعاً راه‌هایی را برای مهار این بازیکن در نظر می‌گیرد و حواسش به او هست. اما استقلال اگر می‌خواهد تیم خوبی باشد باید حمله کند و گل بزند.

با گلزنی رودی ژستد شرایط این بازیکن در دیدار با فولاد چطور خواهد بود؟

این خیلی خوب شد که دو بازیکن خارجی استقلال در ان دیدار با شهرخودرو گل زدند و گل ساختند. به هر حال آنها هنوز به لحاظ تجربه در استقلال، جوان هستند. هر چه از دوران بودنشان بیشتر سپری شود با شرایط تیم هماهنگ‌تر می‌شوند. فقط امیدوارم قراردادشان را طوری تنظیم کرده باشند که وقتی جا افتادند، نروند. درست است که قرارداد این بازیکن دو ساله بسته شده ولی معمولاً زیر آن نوشته ای هست که این بازیکن می‌تواند در پایان سال اول از باشگاه ما جدا شود و این خوب نیست که بازیکن بیاید در ایران دیده شود بعد که به شرایط خوب دست پیدا کرد عربها او را ببرند. همین حالا این بازیکن بعد از ۷ مسابقه یک گل زده و اگر از این به بعد هم در همه مسابقات گلزنی کند باز هم ۶ بازی بدهکار استقلال است.

در رابطه با صدور مجوز حرفه ای و مشکلاتی که برای استقلال و پرسپولیس به وجود آمده چه صحبتی دارید؟

من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. به هر حال ما که میخواستیم کلی هزینه کنیم لیگ مان را به هم بزنیم، برویم و دوتا بازی انجام بدهیم و حذف شویم، حالا AFC در حق ما لطف کرده و باید از آنها تشکر کرد. این بهترین اتفاق است که باشگاه‌های ما نه هزینه آنچنانی می‌کنند و نه برنامه‌ لیگ به هم می‌ریزد.

چرا به چنین جایی رسیده‌ایم که به باشگاه‌های ما مجوز نمی‌دهند؟

از بس که هر سال داریم سر خودمان را کلاه میگذاریم و فکر می‌کنیم که AFC آنها را نمی‌داند. در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولان فوتبال ما را بهتر از خودشان می‌شناسد چون هم جاسوس داخلی داریم هم از بیرون به راحتی می‌توانند با خواندن مطالبی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود به واقعیت ماجرا پی ببرند. من فکر می‌کنم چون فقط ۴ تا باشگاه ما استادیوم اختصاصی دارند لیگ را بین همان چهار تیم برگزار کنیم. تا کی می‌خواهیم به قوانین AFC بی احترامی‌کنیم؟ ما فکر می‌کنیم چون خودمان سر خودمان را شیره می‌مالیم می‌توانیم سر آنها را هم شیره بمالیم. کم کم داریم فوتبالمان را شبیه کره شمالی می‌کنیم. در کره شمالی مردم فکر می‌کنند تیم کشورشان قهرمان جهان است و باشگاه‌هایشان بهترین باشگاه‌های دنیا.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها