کد خبر : 71489

واکنش نویدکیا به ماجرای پوستر جنجالی پرسپولیس

واکنش نویدکیا به ماجرای پوستر جنجالی پرسپولیس

سرمربی سپاهان درباره برگزاری بازی تیمش مقابل پرسپولیس در شهر اراک گفت: این تصمیم خود من بوده است. ما حس کردیم نزدیک‌ترین جایی که به اصفهان است، شهر اراک است و دیدیم که زمین خوبی هم دارد و در نهایت به علت مسائل جغرافیایی، تصمیم گرفتیم به اراک بیاییم.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در این بازی هر دو تیم میهمان هستند و ما روی کاغذ میزبان هستیم. قرار است دو تیم از بهترین‌ تیم‌های ایران مقابل هم قرار بگیرند. دوست داشتیم در ورزشگاه خودمان میزبان بازی‌ها باشیم اما این تصمیم کمیته انضباطی بود و باید آن را قبول کنیم. هر دو تیم شانس دارند در کورس قهرمانی باشند. هر دو تیم بازیکنان باکیفیتی دارند. همه دوست دارند یک بازی خوب در پیش باشد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و همه از این بازی لذت ببرند.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: درتیم‌های بزرگ بازی کردن، همیشه فشارهای زیادی برای افراد دارد و این یک چیز طبیعی است. باید این فشارها تحمل شود. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. شاید برای بازی زیبا امتیازی ندهند اما بازیکنان ما موقعیت‌های قابل توجهی در بازی‌ها خلق می‌کنند اما باید قبول کنیم چند باخت کسب کردیم و باید خود را از این شرایط خارج کنیم. شاید بدشناسی، باعث این اتفاقات شده است اما ما گام به گام بهتر می‌شویم.

او درباره حذف ستاره پرسپولیس از لوگوی این باشگاه در پوستر پیش از برگزاری این بازی گفت: من درباره این موضوع اطلاعی ندارم. این دو تیم ریشه یکسانی دارند اما به خاطر اتفاقات رخ داده، تنش میان دو تیم بیش‌تر شده است. این چیزها مقداری اجتناب‌ناپذیر است و ممکن است این اتفاقات رقم بخورد.

نویدکیا درباره کسر امتیاز از باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: من از نظر فوتبالی به گل‌گهر باختم و هیچ بحثی ندارم اما ممکن است یک تخلفی شده باشد که باشگاه‌ها حق دارند پیگیری‌های لازم را انجام دهند. باشگاه ما هم این کار را کرد. این را می‌دانم که قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید در برخی اوقات قوانین یکسان نبوده است. من می‌خواستم دروازه‌بان به تیمم اضافه کنم اما فدراسیون به خاطر ضمانت بانکی، اسم بازیکن من را ثبت نمی‌کردند اما برای برخی تیم‌ها این مسائل لحاظ نمی‌شد.

وی درباره اعتراض برخی باشگاه‌ها به عملکرد داوری و انتشار بیاینه‌هایی در این خصوص گفت: من اعتقادی به این مسائل ندارم و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. داوری یکی از رکن‌های پیشرفت فوتبال هستند. به نظر من باید شرایطی رقم بخورد که داوران ما احساسی سوت نزنند. ما یک بازی دوستانه در ورزشگاه نقش جهان داشتیم و یکی از دوستان مربی با حرارت صحبت می‌کرد که به وی گفت این بازی دوستانه است. او در جواب به من گفت تو تجربه نداری. در ادامه داور یک پنالتی گرفت و آن مربی به من گفت دیدی تاثیرگذار است؟! به نظر من داوران فوتبال باید تصمیم‌های درست و قاطعی بگیرند و همین مساله می‌تواند ما را یک قدم جلوتر ببرد.

سرمربی سپاهان درباره برگزاری بازی تیمش مقابل پرسپولیس در شهر اراک گفت: این تصمیم خود من بوده است. کادر فنی درباره این مساله تصمیم گرفت و با مدیریت در میان گذاشت. من باید از افراد هیات فوتبال اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر کردم چون ما حس کردیم نزدیک‌ترین جایی که به اصفهان است، شهر اراک است و دیدیم که زمین خوبی هم دارد و در نهایت به علت مسائل جغرافیایی، تصمیم گرفتیم به اراک بیاییم. در غیر این‌صورت باید در تبریز، خوزستان یا در مشهد بازی می‌کردیم و نخواستیم خیلی از اصفهان دور شویم.

نویدکیا در واکنش به  این مساله که پرسپولیس در اراک باخت‌های قابل توجهی داشته است، گفت: من خیلی به این موضوع فکر نکرده بودم. بحث ما، بحث جغرافیایی بود و به بقیه مسائل فکر نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان هم‌چنان تست PCR می‌دهند؟‌ گفت: این را پزشک تیم باید توضیح بدهد اما هر وقت فدراسیون پزشکی ورزشی به ما اعلام کند، ما تست می‌دهیم و گزارش‌های آن را ارسال می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها