کد خبر : 71488

خبری که در اردوگاه پرسپولیس جنجال به پا کرد

خبری که در اردوگاه پرسپولیس جنجال به پا کرد

سه شنبه گذشته خبری در تمرین پرسپولیس منتشر شد که مثل بمب صدا کرد؛ پاداش ۹۰ میلیون تومانی سپاهان اصفهان برای شکست پرسپولیس!

به گزارش خبرورزشی، این دیدار حساس درحالی روز چهارشنبه در شهر اراک برگزار می‌شود که پرسپولیسی ها هنوز پاداشی برای پیروزی در این بازی در نظر نگرفته‌اند!

رقیب اصفهانی اما این بار پاداش بازیکنان و مربیان خود را ۳ برابر کرده است! شنیدیم پاداش پیروزی های سپاهان در لیگ برتر ۳۰ میلیون تومان است اما به خاطر اهمیت بازی با پرسپولیس این پاداش ۳ برابر شده است.

فصل گذشته نیز پرسپولیسی ها مدعی بودند سپاهان اصفهان برای پیروزی خانگی برابر پرسپولیس مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای هریک از اعضای تیمش در نظر گرفته بود. دیداری که با تساوی یک بریک دو تیم به پایان رسید اما جنجالی شد و درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

سپاهان اصفهان درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر ۲۲ امتیازی است و پرسپولیس نیز همین تعداد امتیاز را جمع کرده است. این دو تیم ۳ امتیاز از استقلال صدرنشین عقب هستند و نمی‌خواهند این فاصله زیاد شود. برنده دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس می‌تواند رقیب را کنار زده و به یک قدمی تیم فرهاد مجیدی برسد.

هرچند بازی سپاهان و پرسپولیس این بار بدون حضور تماشاگران پرشور دو تیم برگزار می‌شود اما ذره ای از حساسیت این مسابقه نفسگیر و سنگین کم نخواهد شد. باور کنید!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها