کد خبر : 71439

هشدار جدی سرمربی پرسپولیس به مهاجم بابت رفتارش / یحیی عیسی را خط نزد

هشدار جدی سرمربی پرسپولیس به مهاجم بابت رفتارش / یحیی عیسی را خط نزد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عذرخواهی از سرمربی تیم در جمع بازیکنان اصلی برای بازی با سپاهان اصفهان باقی ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار پرسپولیس با ذوب آهن اصفهان اجازه زدن پنالتی به عیسی آل کثیر را نداد تا مهدی ترابی پشت توپ بایستد و بار دیگر آن را گل کند.

با این حال آل کثیر در شادی پس از گل ترابی شرکت نکرد و با ناراحتی در پایان بازی، زمین مسابقه را ترک کرد تا نسبت به عدم حضور در جمع پنالتی‌زن‌های تیم واکنش نشان دهد.

همین موضوع باعث شد تا گل محمدی در تمرینات روزهای جاری جلسه‌ای را با او ترتیب داده و او را بابت رفتار داخل زمین بازخواست کند. در این جلسه بار دیگر پنالتی زن‌های اول تا سوم تیم مشخص شدند که طی آن آل کثیر در صورت نبودن ترابی و عالیشاه می‌تواند پنالتی‌های جریان بازی را بزند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس استرس ناشی از لحظه بازی و اشتیاق به گلزنی را دلیل رفتار خود عنوان کرد و بابت آن نیز از کادر فنی عذرخواهی کرد.

گل محمدی نیز اولتیماتوم جدی داد در صورت تکرار این رفتار با جریمه‌های انضباطی سنگینی روبرو خواهد شد.

از این رو سرمربی پرسپولیس به آل کثیر اجازه داد تا همچنان با پرسپولیس تمرین کند و شانس ماندن در ترکیب تیم را در آستانه بازی با سپاهان اصفهان پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ چهارشنبه هفته جاری مقابل سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر بازی می‌کند.

این دیدار با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تنش‌های هواداران این تیم‌ها در فصل نوزدهم در زمین بی طرف ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها