کد خبر : 71397

شوک تکراری به پرسپولیس با بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات

شوک تکراری به پرسپولیس با بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشده بار دیگر بسته شد.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در شرایطی که پس از مدتی طولانی با پرداخت طلب گابریل کالدرون و آن هم با امروز و فردا کردن های زیاد باز شده بود ، یک بار دیگر بسته شد تا نقل و انتقالات نیم فصل سرخپوشان هم کارش به اما و اگر کشیده شود.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس درشرایطی بسته شده است که این روزها این تیم و هوادارانش ساعت های پر تب و تابی را به دلیل نزدیک شدن به مهلت داده شده از سوی AFC برای حذف نشدن از لیگ قهرمانان آسیا هم تجربه می کنند و باید در این مورد هم فکری بکنند.

هنوز مهر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بعد از پرداخت مطالبات کالدرون خشک نشده که امروز نامه شکایت اوساگونا بازیکن اسبق سرخپوشان به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال و اطلاع داده شد به دلیل بدهی ۹۰ هزار دلاری این باشگاه به این بازیکن پنجره این باشگاه باز هم بسته شده است.

اوساگونا در لیگ نوزدهم از ذوب آهن به پرسپولیس آمده بود که جدایی اش با حواشی روبرو شد و البته خرید و موفقی هم برای پرسپولیس نبود.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در تاریخ هفتم مهر اعلام کرده بود پرونده این بازیکن را به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده است. کمیته تعیین وضعیت فیفا باشگاه پرسپولیس را به مبلغ ۹۶ هزار دلار محکوم کرده بود اما امروز مشخص شد که درخواست سرخپوشان رد شده است و این باشگاه باید این پول را پرداخت کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها