کد خبر : 71390

کادر فنی پرسپولیس به دنبال منافع تیم، عیسی به دنبال آقای گلی

کادر فنی پرسپولیس به دنبال منافع تیم، عیسی به دنبال آقای گلی

واقعیت اینکه عیسی آل کثیر دنبال آقای گلی است و با اینکه طی 11 بازی اخیر نوسان زیادی داشته و در برخی مسابقات مثل دیدار با هوادار گل‌نزن نشان داده اما مهاجم اول کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آید

به گزارش ایران ورزشی، آنچه از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به‌عنوان یک اتفاق منفی به چشم آمد جدا از بحث فنی و ناتوانی پرسپولیس در فاز حمله، قهر آل‌کثیر بعد از پنالتی گم‌شده تیمش بود. 

آل‌کثیر که خودش طی همکاری با سیامک نعمتی موفق شده بود از مدافع حریف در شرایطی سخت پنالتی بگیرد خیلی سریع توپ را از قریشی مدافع خطاکار ذوب آهن گرفت و از نیمکت و مربیان خواست خودش پنالتی را بزند اما گل‌محمدی به او اجازه نداد.

 این اتفاق دقیقاً در بازی با مس رفسنجان هم رخ داده بود و آنجا هم عیسی که خودش پنالتی را گرفته بود دوست داشت زننده ضربه باشد و گلزن پرسپولیس لقب بگیرد، اما گل‌محمدی باز هم توپ را به ترابی داد تا درصد گل شدن آن بیشتر شود.

واقعیت اینکه عیسی آل‌کثیر دنبال آقای گلی است و با اینکه طی 11 بازی اخیر نوسان زیادی داشته و در برخی مسابقات مثل دیدار با هوادار گل‌نزن نشان داده اما مهاجم اول کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آید. در واقع مربیان پرسپولیس روی بازیکن شماره هفتادودوی‌شان به اندازه کافی حساب باز کرده‌اند و عیسی غیر از یکی، دو بازی در سایر مسابقات در ترکیب اصلی بوده اما بحث پنالتی و رسیدن به گل مسأله دیگری است که می‌تواند در تعیین نتیجه یک مسابقه فوق‌العاده بااهمیت تأثیرگذار باشد و با منافع کلی تیم ارتباط مستقیم دارد.

عیسی آل‌کثیر تا اینجا سه گل زده و یک گل سالمش هم در بازی با نساجی با اشتباه کمک‌داور سوخته. از سویی همین حالا گادوین منشا با 7 گل زده در صدر جدول گلزنان ایستاده که 5تا از گل‌هایش را با ضربه پنالتی زده اما هیچ‌کس این پنالتی‌ها را در نظر نمی‌گیرد و همه می‌گویند منشا صدرنشین جدول گلزنان است.

 از این حیث شاید باید به عیسی حق داد چراکه اگر دو پنالتی بازی مقابل مس رفسنجان و ذوب‌آهن به او داده می‌شد و در این بازیکن گل می‌زد با توجه به یک گل سوخته‌اش الان می‌توانست در رقابت آقای گلی باشد اما یحیی و کادر فنی چیزهای بزرگتری می‌بینند و موفقیت‌های فردی برای‌شان در اولویت نیست.

اینکه مهاجمی از پرسپولیس در رقابت آقای گلی باشد هم به نفع او خواهد بود هم تیم اما مسأله پنالتی و رسیدن قطعی به گل هر مربی عاقلی را وامی‌دارد تا ضربه را به مطمئن‌ترین فرد بسپارد. از این حیث ناراحتی آل‌کثیر بعد از گل شدن ضربه ترابی اگر لحظه‌ای و مربوط به همان دقایق داغ بودن نباشد یک اتفاق نگران‌کننده در تیم پرسپولیس خواهد بود و آل‌کثیر هم باید نگرشی جامع‌تر و منطقی‌تر نسبت به موفقتی‌های تیمش داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها