کد خبر : 71378

نسخه ای که پرسپولیس برای سپاهان

نسخه ای که پرسپولیس برای سپاهان

مهمترین بازی هفته دوازدهم، دیدار سپاهان و پرسپولیس در اراک است. بر خلاف پرسپولیس که در سه بازی آخرش – در لیگ و جام حذفی – پیروز شده، سپاهان در آستانه این بازی بزرگ شرایط چندان جالبی ندارد و در دو بازی گذشته‌اش در لیگ شکست خورده است.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می‌رسد سپاهان هر چقدر در بخش هجومی تیم خطرناکی است، در بخش دفاع، آسیب‌پذیر است و آنالیزهای صورت گرفته درباره تیم محرم نویدکیا، نقاط ضعف این تیم را مشخص کرده است.

نگاهی به گلهای دریافتی سپاهان در چند بازی گذشته نشان می دهد این تیم در بازی مقابل رقبای خود 3 ضعف اساسی دارند که احتمالا پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای ضربه زدن به سپاهان از این نقاط دارد.

کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی  سپاهان روی شوت‌های از راه دور ضعف زیادی دارد و در بازی دیروز سپاهان و پیکان، این موضوع کاملا به چشم آمد و احتمالا مهدی ترابی و سایر بازیکنان شوتزن پرسپولیس در بازی با سپاهان، از پشت محوطه جریمه حریف، دروازه این تیم را تهدید خواهند کرد.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از ضعف‌های سپاهان، در بحص آفسایدگیری باشد و بیشتر گل‌های دریافتی این مربوط به زمانی بوده که رقبای سپاهان به خوبی از فضای خالی پشت مدافعان این تیم استفاده کرده‌اند. 

یکی دیگر از مشکلات تیم محرم نویدکیا، ضعف این تیم در بخش یارگیری است و این ضعف روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین کاملا به چشم می‌آید. عجیب اینکه میانگین قدی شاگردان محرم، بالاست منتهی این موضوع نتوانسته مانع آسیب‌پذیر بودن سپاهان در این بخش باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها