کد خبر : 71360

لحظه نفسگیر برای مهدی ترابی مقابل ذوب آهن

لحظه نفسگیر برای مهدی ترابی مقابل ذوب آهن

دروازه بان ذوب آهن علیرغم گلی که دریافت کرد در صحنه پنالتی نزدیک بود ناجی تیمش شود که شدت ضربه ترابی مانع از این اتفاق شد.

مهدی ترابی که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت با نظر یحیی گل محمدی برای دستیابی به آمادگی بهتر از روی نیمکت کار را دنبال کرده بود تا مقابل ذوب آهن تحت فشار قرار نگیرد، در اواسط نیمه دوم و با توجه به شرایط سرخپوشان وارد زمین شد تا گره بازی را باز کند.

هافبک تکنیکی و خلاق پرسپولیس همانطور که انتظار می رفت با بازیسازی و حرکات تکنیکی خود نقش موفقی در دقایقی که حضور داشت به جا گذاشت و البته دوری چند هفته‌ای از ترکیب روی عملکردش تا حدی نیز تاثیرگذار بود. با این حال ترابی که مدتی است پنالتی زن اول سرخ‌ها محسوب می‌شود، در این بازی نیز پنالتی ای که داور به سود تیمش گرفته بود را در اختیار گرفت و مامور نواختن آن شد.

پارسا جعفری که در صحنه منجر به گل اول حریف اشتباه مبتدیانه ای داشت، در صحنه پنالتی امیدوار بود با سیو ضربه ترابی این اتفاق را تا حدی جبران کند.گلر ذوب آهن البته در صحنه پنالتی با تشخیص مناسب به سمت ضربه ترابی رفت و تاثیر کوچکی نیز روی آن داشت اما شدت ضربه و قدرت آن به شکلی بود که نوک انگشتان جعفری نیز نتوانست مانع از گل شدن آن شود.

ترابی که طی فصول اخیر و در بیشتر بازی‌ها توانسته نام خود را به عنوان یکی از گلزنان یا گلسازان بازی این تیم قرار دهد، در این بازی نیز ترک عادت نکرد و در لحظات کوتاهی که فرصت داشت موفق شد در کنار دروازه بان حریف، به عنوان گلزن این بازی لقب گیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها