کد خبر : 71348

استقلال به برد عادت کرده است

استقلال به برد عادت کرده است

پیشکسوت استقلال گفت: همین که رودی ژستد توانست پس از مدت ها به گل برسد اتفاق فوق‌العاده خوبی بود که امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، برد ۳ بر صفر تیم استقلال مقابل شهر خودرو در شرایطی رقم خورد که هر سه گل این تیم توسط مهاجمان فرهاد مجیدی در یک بازی بیرون از خانه به ثمر رسید.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال و نقطه ضعفی که در این تیم مشاهده کرده بود حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

 

دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم استقلال در این دیدار خوب بازی کرد. فکر می‌کنم بعد از نتیجه بازی قبلی در جام حذفی این برد و عملکرد تیم استقلال خوب بود. استقلال در این بازی توانست موقعیت کمی به حریف خودش بدهد و یک عادت خوب را به نمایش بگذارد.

چه عادتی؟

اینکه استقلال به برد عادت کرده است این یک نکته مهم است. وقتی تیمی به برد عادت می‌کند بازیکنانش از نظر روحی خودشان را در زمین از پیش برنده می دانند و می توانند از تک موقعیت های شان به نحو بهتری بهره ببرند. برعکس این حالت، زمانی است که تیمی به باخت و یا نبردن عادت کرده باشد.

شرایط استقلال در خط حمله در این بازی چطور بود؟

فکر می‌کنم یک جابجایی یا حضور آرمان رمضانی به عنوان دومین مهاجمی که در سیستم ۲-۵-۳ به میدان رفت به سود استقلال شد. حضور رمضانی و ژستد جلوی تیم استقلال آوراژ قدی این تیم را بالا برد و خوشبختانه هر دو هم گل زدند.

چه خوب که استقلال به برد عادت کرده است/رمضانی چیزی از دو مهاجم خارجی کم ندارد /دفاع استقلال نباید اینقدر خطرناک عمل می کند

شهر خودرو را چطور دیدید؟

 به نظرم تیم میزبان در نیمه اول و دوم حرفی برای گفتن نداشت و تنها روی برخی ضد حملات تک موقعیت‌هایی به دست آوردند که البته خیلی هم خطرناک بود. به نظرم تنها مشکل استقلال در همین موضوع است. مدافعان در زمان بازگشت به عقب کند هستند و نمی‌توانند سریع دفاع را جمع کنند. این وضعیت مقابل تیم‌هایی که فورواردهای زهرداری دارند می تواند خطرناک باشد و کار دست استقلال بدهد.

گلزنی رودی ژستد تا چه اندازه می‌تواند به این بازیکن و استقلال کمک کند؟

همین که او توانست از حالت گل‌نزدن خارج شود می‌تواند اتفاق مثبتی محسوب شود. امیدوارم روند گلزنی های او ادامه داشته باشد. به هر حال ما دیدیم در این بازی آرمان رمضانی در زدن ضربات سر و یا بغل پا زدن چیزی از ژست و یامگا کم ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها