کد خبر : 71344

این استقلال هنوز محبوب هواداران نیست

این استقلال هنوز محبوب هواداران نیست

مهاجم اسبق استقلال گفت: درخشش آرمان رمضانی در ترکیب اصلی استقلال مقابل شهر خودرو پاداش عملکرد خوب این بازیکن در مسیر صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود.

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال در حالی به پایان رسید که هر سه گل این تیم را مهاجمان ش به ثمر رساندند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال و گلزنی رودی ژستد پس از شش مسابقه حضور در ترکیب اصلی استقلال حرف‌زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

انتظار پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو را داشتید؟

با توجه به اتفاقات مربوط به بازی قبلی طبیعی بود که استقلال با تمام توان در این دیدار حضور پیدا کند تا از زیر فشار انتقادات قبلی خارج شود که خوشبختانه با گلزنی مهاجمان این تیم هم همراه شد.

استقلال در این بازی خیلی زود به گل رسید. دلیلش چه بود؟

به نظرم استقلال بازی را از همان ابتدا با حملات همه جانبه آغاز کرد. البته باید گفت با احترام به تیم مشهدی، شهرخودرو هم در این هفته ها در وضعیت خوبی نبوده است. البته باید به رودی ژستد هم تبریک بگویم که توانست بالاخره بعد از شش بازی حضور در ترکیب استقلال گلزنی کند.

این استقلال تیمی که هوادار انتظارش را دارد نیست / این بازی پاداش رمضانی در جام حذفی بود

آرمان رمضانی پیش از این فقط دو دقیقه برای استقلال در لیگ بازی کرده بود. چه شد که از ابتدای این دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت؟

حضور تاثیر گذار رمضانی در بازی قبلی مقابل نود ارومیه و گلی که در نهایت بازی را مساوی کرد و منجر به صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی شد قطعاً از دید کادر فنی پنهان نماند. از طرفی رمضانی حتما در طول روزهای گذشته هم تمرینات خیلی خوبی را انجام داده و حضورش در این بازی پاداش همان گلی که در جام حذفی به ثمر رسانده بود. او در این بازی هم تاثیرگذار نشان داد و باز هم گل زد.

در مجموع بازی استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم این برد خیلی ارزشمند بود ولی استقلال همچنان چشم‌نواز بازی نمی‌کند. نمی‌خواهم از بازیکنان سابق تیم استقلال یاد کنم ولی از استقلال انتظار می رود فوتبال چشم نوازتری به نمایش بگذارد. گرچه فعلاً این تیم امتیاز می‌گیرد و خوشبختانه در بالای جدول است. اگر بخواهیم تک تک بازیکنان را زیر نظر بگیریم هر کسی در پست خودش خوب بازی می‌کند ولی برآیند کلی بازی استقلال فوتبالی چشم‌نواز نیست که هوادار انتظارش را دارد.

دلیلش چیست؟

به نظرم هنوز استقلال نیاز دارد که یکی دو بازیکن دیگر به جمع خودش اضافه کند. مثلاً ما می‌بینیم که یامگا به دلیل نبودن وریا در راست بازی می کند و اگر وریا بیاید یامگا می تواند جلوتر بازی کند و از طرفی استقلال برای جایگزینی وریا هم بازیکنی ندارد. در نهایت امیدوارم استقلال همچنان در کورس رقابت ها بدرخشد و موفق باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها