کد خبر : 71343

نظر مجیدی درباره خرید جنجالی

نظر مجیدی درباره خرید جنجالی

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، این تیم برای نیم‌فصل به غیر از یک هافبک خارجی با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی طبق آن چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم، پیش رفت و در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. به بازیکنانم هم بابت برد و هم گل نخوردن تبریک می‌گویم، چون برایم خیلی مهم بود. در کل به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی در مورد گلزنی رودی ژستد در این دیدار تصریح کرد: او در چندین بازی موفق به گلزنی نشده بود، ولی از عملکردش راضی بودم. او فوتبالیست حرفه‌ای است و امروز توانست گلزنی کند. امیدوارم در بازی‌های آینده این روند را ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای گفت: ما هم مثل هواداران نگران این موضوع هستیم، ولی فکر کنم مصطفی آجورلو با درایتی که دارد این مشکل را حل خواهد کرد.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که از عملکرد جعفر سلمانی در دفاع چپ راضی است، یادآور شد: اولاً جعفر سلمانی دفاع چپ نیست، وینگر چپ است و از او خواستیم در حمله کمک کند. سلمانی به نحوی شایسته وظیفه‌اش را انجام داده است و از او کاملاً راضی هستم.

وی راجع به آخرین وضعیت امین قاسمی‌نژاد خاطر نشان کرد: قاسمی‌نژاد در هفته گذشته بسیار خوب تمرین کرده بود و روی این بازیکن حسابی ویژه باز کرده بودیم، ولی ظاهراً باشگاه پدیده شکایتی از این بازیکن کرده است. مشکلی وجود نداشت، ولی برای اینکه ریسک نکنیم او را در لیست 18 نفره قرار ندادیم. طبق صحبتی که با باشگاه انجام دادم، پدیده طلبی از استقلال ندارد و ظاهراً خود بازیکن باید پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت می‌کرده است. اجازه دهید با مسئولان باشگاه صحبت کرده و این قضیه را حل کنیم، چون امین هم بازیکن بااخلاقی است و هم از نظر فنی شرایط خوبی دارد. دوست داریم به او کمک کنیم تا به شرایط خوبش برگردد و به تیم کمک کند.

وی در واکنش به شایعه مذاکره باشگاه استقلال با سعید عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: روز گذشته گفتم نه با کسی صحبت کردیم و نه بازیکنی را مدنظر داریم. تنها بازیکنی که برای نیم‌فصل صحبت کردیم یک هافبک خارجی است و به تیم اضافه خواهد شد. ما لیست مازاد نداریم و به تمام بازیکنانم تا آخر فصل نیاز دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها