کد خبر : 71309

حرف های مهم مجیدی درباره رضاوند و قاسمی نژاد

حرف های مهم مجیدی درباره رضاوند و قاسمی نژاد

سرمربی استقلال اعلام کرد که هیچ توجهی به فضای مجازی و هجمه ها علیه بازیکنانی که به میدان می روند ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ فاصله خود با تیم های پایین تر از خود، به مصاف تیم قعر جدولی پدیده می رود. روی کاغذ، شانس آبی ها برای پیروزی بیشتر از این تیم است اما تجربه دیدار برابر نود ارومیه باعث شده است تا سرمربی این تیم نیز اعتراف کند گول جایگاه حریف مشهدی را نمی خورد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر پدیده بر اهمیت این بازی تأکید کرد و گفت: طبیعتا بازی فردا برای هر دو تیم خیلی مهم است. کاری به جایگاه جدولی تیم پدیده نداریم. بازی بسیار سختی در پیش داریم. ولی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم.

وی درخصوص اینکه آیا بازیکن مصدوم یا محرومی برای دیدار فردا دارند، پاسخ داد: متأسفانه آقایان دانشگر و مرادی به علت سرماخوردگی و آقایان آزادی و غفوری به دلیل مصدومیت به همراه ما در مشهد حضور ندارند.

سرمربی استقلال درباره خطر حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا پاسخ داد: نظر خاصی ندارم و اگر سوالی درباره بازی هست، در خدمت هستم.

مجیدی در مورد اینکه گفته می شود امین قاسمی نژاد انتظارات او را برآورده نکرده و حتی زمزمه های جدایی او به گوش می رسد، گفت: امین بازیکن بسیار خوب، با اخلاق و با کیفیتی است. در تمریناتی که انجام می دهیم، با توجه به آمادگی بازیکنان از آنها استفاده می کنیم. قاسمی نژاد هم یکی از بازیکنان بسیار خوب است و مطمئن باشید که به موقع از او استفاده می کنیم و او نیز به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی درخصوص احتمال جدایی قاسمی نژاد در نیم فصل نیز گفت: ما نه لیست مازادی داریم و نه الان می خواهیم درباره نیم فصل تصمیم بگیریم. اکنون تمرکز ما روی بازی های باقیمانده است و هیچ صحبتی هم نکرده ایم. ان شالله در نیم فصل تصمیم می گیریم که چه بازیکنانی به ما اضافه شوند یا اگر بازیکنی نیاز نداشتیم، از جمع ما جدا می شود.

سرمربی استقلال درباره هجمه ها و انتقادات از کیفیت بازی آرش رضاوند پاسخ داد: من نه به فضای مجازی کار دارم و نه برایم مهم است. من و کادرفنی از بازیکنی که آماده باشد، استفاده می کنیم. برایم فرقی نمی کند کدام بازیکن باشد. مطمئن باشید ما تمرینات تیم را می بینیم و در کنار تیم هستیم، بازیکنان را هر روز می بینیم. ما در کادرفنی بهترین کسانی هستیم که می توانیم تصمیم بگیریم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. ما نه به این مسائل حاشیه ای توجه می کنیم و نه تمرکزمان را روی این مسائل می گذاریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها