کد خبر : 71288

یزید ابولیلی گزینه مناسبی برای خرید پرسپولیس است؟

یزید ابولیلی گزینه مناسبی برای خرید پرسپولیس است؟

در حالی‌که پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند این تیم در نظر دارد برای خرید دروازه‌بان خارجی اقدام و دستمزد دلاری را به او پرداخت کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز و تاجیک های در انتظار قرارداد خود را با این تیم امضا کردند.با وجود اضافه شدن این دو بازیکن اما یحیی گل محمدی هنوز به بازیکن جدید نیاز دارد که دروازه بان هم یکی از آن ها است.

بعد از بارها تهدید رادوشویچ از ایران رفت و به نظر می رسد این بار برگشتی برای دروازه بان کروات وجود ندارد. در همین راستا یکی از رسانه های اردنی خبر دادند که یزید ابولیلی که در عرب کاپ عملکرد خوبی داشت مورد توجه تیم ایرانی است که به نظر می رسد پرسپولیس است.

حامد لک دروازه بان اول قرمزها است که در ابتدای لیگ عملکرد خوبی نداشته به مانند دیگر بازیکنان این تیم و حالا همین عملکرد گل محمدی را به فکر خرید دروازه بان جدید انداخته؛ آن هم دروازه بان خارجی!

در همان زمان که رادوشویچ و بیرانوند هم زمان در پرسپولیس بودند و بازی های زیادی به رادو نمی رسید انتقاداتی مبنی براینکه چرا قرمزها به درروازه بان نیمکت نشین که تعداد بازی هایش در فصل به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد دستمزد دلاری می دهد؟ حالا قرار است همین موضوع تکرار شود و دروازه بان اردنی با دستمزد دلای نیمکت نشین لک باشد؛ مگراینکه گل محمدی تصمیم بگیرد لک را نیمکت نشین لیلی کند یا اینکه دوباره پای قراردهای خارجی و دلال در میان است؟!

در حالی که قرمزها هنوز هم مشکل مالی دارند و در جدیدترین پرونده آن ها باید به خاطر یحیی 8 میلیارد به شهرخودرو بدهند و احتمالا پرونده رادو هم اضافه می شود، حضور دروازه بان خارجی چه لزومی دارد؟! البته گمانه زنی های زیادی در این باره وجود دارد که شاید همین خرید باعث جدایی لک و حضور دروازه بان جوان به عنوان ذخیره در تیم باشد. کاری که فرهاد مجیدی در استقلال کرد و با کنارگذاشتن رشید مظاهری، علیرضا رضایی را ذخیره حسینی کرد؛ هرچند که استقلال هم دستمزد مظاهری را می دهد، هم حسینی!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها