کد خبر : 71273

کنایه فتح الله زاده به پرسپولیس

کنایه فتح الله زاده به پرسپولیس

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی به حرف‌هایی که هوشنگ نصیرزاده در تلویزیون پیرامون ماجرای پرونده استقلال و گل گهر زد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، ماجرای استفاده گل گهر از یک بازیکن غیر مجاز و تبعات آن به اندازه کافی سروصدا کرده بود ولی حرف‌هایی که هوشنگ نصیرزاده دوشنبه شب در تلویزیون بر زبان آورد مانند نفت روی آتش بود و شعله این ماجرا را بسیار بیشتر از گذشته بلند کرد.

در همین خصوص سراغ علی فتح‌الله‌زاده رفتیم و با مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پیرامون ماجرای مذکور، ناراحتی پرسپولیسی‌ها از رأی کمیته انضباطی و البته شرایط استقلال گفت‌وگو کردیم.

فتح‌الله‌زاده مانند گذشته با صراحت حرف زد و مطالبی را بیان کرد که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

شکایت به دادگاه عالی ورزش

آقای هوشنگ نصیرزاده از دوستان خوب من است ولی گاهی اوقات افراد هول می‌شوند و حرف‌هایی می‌زنند که بعدا خودشان متوجه می‌شوند اشتباه بوده است. جناب آقای نصیرزاده، دوست عزیز من، اگر براساس گفته شما نباید در فوتبال امتیازات را از پشت میز جمع آوری کرد پس چرا خود شما به عنوان یک مدیر فعال در فوتبال کشور  3 مرتبه بابت احقاق حق  مجموعه مورد نظر خود به دادگاه عالی ورزش شکایت کردی؟ فوتبال قانون دارد و این قانون باید تحت هر شرایطی رعایت شود. اگر قوانین رعایت نشود، یک عده به راحتی بازیکنان مسئله‌دار را ثبت می‌کنند و آنها قهرمان می‌شوند. چنین اتفاقی تخلف مسلم است و کاملاً بدیهی است که برخی مراجع در فوتبال باید باشند تا با چنین تخلفاتی مقابله کنند. اگر برخی افراد نخواهند از قوانین در فوتبال تمکین کنند آیا نباید با آنها برخورد صورت بگیرد؟ همه باید قوانین را رعایت کنیم و به آن احترام بگذاریم. جناب آقای نصیرزاده! اگر قرار باشد همه چیز تحت هر شرایطی داخل زمین رقم بخورد دیگر وجود افرادی تحت عنوان کارشناس و حقوق‌دان و یا کمیته‌های مختلفی مانند انضباطی و استیناف به چه درد می‌خورد؟  

امتیاز گرفتن پرسپولیس

در رابطه با اعتراض شدید مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی صادر شده توسط کمیته محترم انضباطی باید بگویم به هر حال پرسپولیس هم می‌خواهد امتیاز بگیرد. اتفاقاً به نظر من در این ماجرا پرسپولیس می‌خواهد از پشت میز امتیاز بگیرد و چقدر خوب است و دوست عزیز و بزرگوار ما، جناب آقای نصیرزاده در این رابطه به عزیزانمان در باشگاه پرسپولیس هم تذکر بدهند.

درسی برای مجیدی

کاملاً قبول دارم که نباید تیم‌های دسته‌های پایین‌تر را در رقابت‌های جام حذفی دستکم گرفت ولی فراموش نکنیم فرهاد مجیدی در مسابقه مقابل نود ارومیه به تعدادی از مهره‌های اصلی خودش استراحت داده بود. نود ارومیه تیم استان من است و واقعاً به آنها تبریک می‌گویم که با دست خالی چنین نمایش ارزشمند و مردانه‌ای را ارائه کردند. البته این بازی و تیم نود ارومیه برای فرهاد مجیدی عزیز هم درس بسیار خوبی شد تا تمام حریفان را بیش از پیش جدی بگیرد. بسیار خوشحالم که استقلال در جام حذفی ماندگار شده و قطعاً در مراحل بعدی نمایش بهتری از مجیدی و شاگردانش شاهد خواهیم بود.

برهم‌زدن اتحاد

یک عده می‌خواهند اتحاد میان استقلالی‌ها را برهم بزنند و شاکله تیم را از بین ببرند ولی به عنوان یک هوادار به همه استقلالی‌ها می‌گویم قاطعانه پشت سر فرهاد مجیدی و آقای آجرلو بمانند و از تیم حمایت کنند.

رفاقت با مایلی‌کهن

محمد مایلی کهن یکی از دوستان عزیز من است و برای فوتبال این مملکت هم زحمات بسیار زیادی کشیده است. حالا یک بار میان من و ایشان اصطکاک ایجاد شد که این مسئله در فوتبال کاملاً طبیعی است ولی همواره احترام او را حفظ کرده‌ام و روند درمانی این چهره عزیز را هم دنبال می‌کردم. امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد بهبودی کامل آقای مایلی کهن باشیم.

ماجرای گل گهر و قلعه‌نویی

نکته بسیار مهمی که در رابطه با شکایت استقلال از گل گهر باید مورد توجه قرار بگیرد این است که حتی اگر ثابت شود باشگاه گل گهر تخلف کرده، این مسئله ارتباطی به امیر قلعه‌نویی ندارد و نباید تقصیر را گردن او انداخت. سرمربی مسئول امور فنی تیم است و کارهای اداری جذب بازیکنان ارتباطی به او پیدا نمی‌کند. صراحتاً می‌گویم به عنوان یک استقلالی دنبال احقاق حق استقلال هستم ولی حتی اگر کمیته محترم استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کند، باز هم مسئله ارتباطی به قلعه‌نویی ندارد و نباید او را مقصر دانست.

آقای آجرلو آبروی خود را گرو گذاشته و با تمام وجود برای حل مشکلات مالی استقلال تلاش می‌کند. به نظرم حتی اگر اهداف مالی او برای باشگاه تا پایان فصل محقق نشود، باز هم همین که کار بزرگی مثل گرفتن امتیاز تبلیغات محیطی را انجام داد، فوق‌العاده ارزشمند است.

این استقلال باید آنقدر حمایت شود تا بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد. یک کاپ قهرمانی در این فصل کافی است ولی من آدم طمع‌کاری هستم و دلم می‌خواهد استقلال در این فصل دبل کند (می‌خندد).

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها